09-10-2001, 16:31 PM
Ja siis veel selline jutt Postimehest:
Estfield nõuab ilmastikukindlaid riideid
08.10.2001
POSTIMEHE PROOVISÕIT
Estfield on mõeldud kurvide kiireks läbimiseks, siis on nauding kõige suurem, kinnitab auto omanik Felix Paves.
AS Võidusõidutehnika ehitatud Lotus Seveni välimusega rodster Estfield pakub oskajale sõidumõnu, harjuda tuleb aga kiirusega kaasnevate meeletute tuuletormidega.
Estfieldiga sõites on garanteeritud vaimustunud pilgud ning uudistajad auto peatumisel, sest niisuguseid sõidukeid ei näe Eesti teedel just sageli. Kui vastata küsijale, et auto on Eestis ehitatud, ei usuks seda esimesel hetkel isegi. Neli aastakümmet tagasi valminud Lotus Seveni välimusega ning Alfa Romeo logosid kandva auto puhul on tõesti raske tootjat kindlaks teha.
Auto raam ning kere pärinevad Tartu AS Võidusõidutehnikalt, mootoriks valis sõiduki omanik AS Grafimill juhatuse esimees Felix Paves Alfa Romeo jõuallika, ka välimus on osaliselt omaniku disainitud. Alfa mootori valis Paves põhjusel, et sidur, käigukast ja reduktor on koos piduritega ühes tükis, asudes kõik taga. Nii tuli auto kaalujaotus parem.
Proovisõiduautoks oli Estfield, mida omanik kasutab mitte ainult nädalavahetusel sõitmiseks, vaid ka pikemateks reisideks. Tuleval aastal on näiteks kavas minna Estfieldiga Bordeaux’sse.
Rahvusvaheline auto
Edasi saate ise lugeda!
Vo selline lugu!
:lol
Estfield nõuab ilmastikukindlaid riideid
08.10.2001
POSTIMEHE PROOVISÕIT
Estfield on mõeldud kurvide kiireks läbimiseks, siis on nauding kõige suurem, kinnitab auto omanik Felix Paves.
AS Võidusõidutehnika ehitatud Lotus Seveni välimusega rodster Estfield pakub oskajale sõidumõnu, harjuda tuleb aga kiirusega kaasnevate meeletute tuuletormidega.
Estfieldiga sõites on garanteeritud vaimustunud pilgud ning uudistajad auto peatumisel, sest niisuguseid sõidukeid ei näe Eesti teedel just sageli. Kui vastata küsijale, et auto on Eestis ehitatud, ei usuks seda esimesel hetkel isegi. Neli aastakümmet tagasi valminud Lotus Seveni välimusega ning Alfa Romeo logosid kandva auto puhul on tõesti raske tootjat kindlaks teha.
Auto raam ning kere pärinevad Tartu AS Võidusõidutehnikalt, mootoriks valis sõiduki omanik AS Grafimill juhatuse esimees Felix Paves Alfa Romeo jõuallika, ka välimus on osaliselt omaniku disainitud. Alfa mootori valis Paves põhjusel, et sidur, käigukast ja reduktor on koos piduritega ühes tükis, asudes kõik taga. Nii tuli auto kaalujaotus parem.
Proovisõiduautoks oli Estfield, mida omanik kasutab mitte ainult nädalavahetusel sõitmiseks, vaid ka pikemateks reisideks. Tuleval aastal on näiteks kavas minna Estfieldiga Bordeaux’sse.
Rahvusvaheline auto
Edasi saate ise lugeda!
Vo selline lugu!
:lol
Lihtsalt üks miljonist arvamusest