20-01-2011, 11:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2011, 21:47 PM ja muutjaks oli sugraM.)
Rege rauta suvel ja ....
Ühesõnaga keretööd käivad ja seda veel kindlasti kaua aga vaadates tulevikku, oleks aeg hakata ennast vaikselt reepeale sättima värvimise osas. Tean, et sellest siin palju kirjutataud aga kordamine siiski tarkuse ema. Nagu aru olen saanud, siis parim variant happekrunt + 2K krunt, pahtel ja värv. Päris lõpuni värvimist ma ise tegema kindlasti ei hakka, aga suuremad kruntimised /pahteldamised, vast ka mootoriruum jne peaksid olema ikkagi jõukohased.
Minu jaoks aga küsimus rohkem konkreetsetes tootjates. Lähinm värvipood mulle on Mustamäel asuv Pintaväri, mis müüs minmeelest AkzoNobeli kraami (edit, näe vana pea viskab vigurist tegelt jah Spies Hecker). (olen kasutanud tema asju silladetailide korrastamisel).
Teiseks, eriti just hinna poolest - mida arvata Lätlaste (riia) toodangust.
Võtaks läbi aga siis eraldi kõik kere osad -
1. Suletud sisepinnad (peamiselt karbid ja poolraamid) mis enne keevitamist said krundidtud. Arvata on, et keevitamise käigus on kohati värv maha põlenud, mis nende khtadega teha? Ligipääs on piiratud, seega uuesti kruntima - värvima neid ei küüni. Kas lasta mingit korrosioonivastats õliollust täis ja unustada? Kui jah, siis millist.
2. Avatud sisepinnad (uste , poritiibade sisemused, kogu salongiosa jne)
Peale liivapritsi üle harjata, siis happekrunt ja 2k krunt, seejärle kerehermeetikuga plekkide liitekohad üle käia. Mis edasi? Ise pakuks välja, et lasta peale mingi veoauto seeria pinnavärv ja edasi uste ja poritiibade sisemusse mingi kerevaha, salongi sisemuses pigimatid? Jällegi kuhu ja mida?
3. Põhi ja rattakoopad. Oma tarkuses jälle hape + 2K, siis kerehermeetik liitekohtadesse. Mis edasi? Pinnavärv + põhjamastiks? Millist mastiksit eelistada. Kas ja kuhu ja millal lasta kivikaitset.
4. Mootoriruum - H + 2k + pahtel + täitekrunt + pinnavärv.
5. Kere välispinnad - H + 2k + pahtel + täitekrunt - sealt edasi jätaks asja profesionaalide teha.
6. Autol olid tulles peal klaasplastist laiendid. need olid needitud kerekülge. Endal oleks soov need tagasi panna aga kui aus olla, siis auke keresse selleks puurida küll ei tahaks. Tegu siis selliste laienditega, mis pahtliga kere sisse nn sulatatakse.
7. Viimane lihtne ja loll küsimus, arvestades, et plekk ei ole ja ei saa olema kõige sirgem, siis tahes tahtmata lihvimise käigus kipub siit/sealt mõnest kohast metallini läbi lihvima. Mida teha selliste kohatdega enne jäegmist pahteldust? Jätta niisama või siis lokaalselt happekrunt ja 2K
Margus
Ühesõnaga keretööd käivad ja seda veel kindlasti kaua aga vaadates tulevikku, oleks aeg hakata ennast vaikselt reepeale sättima värvimise osas. Tean, et sellest siin palju kirjutataud aga kordamine siiski tarkuse ema. Nagu aru olen saanud, siis parim variant happekrunt + 2K krunt, pahtel ja värv. Päris lõpuni värvimist ma ise tegema kindlasti ei hakka, aga suuremad kruntimised /pahteldamised, vast ka mootoriruum jne peaksid olema ikkagi jõukohased.
Minu jaoks aga küsimus rohkem konkreetsetes tootjates. Lähinm värvipood mulle on Mustamäel asuv Pintaväri, mis müüs minmeelest AkzoNobeli kraami (edit, näe vana pea viskab vigurist tegelt jah Spies Hecker). (olen kasutanud tema asju silladetailide korrastamisel).
Teiseks, eriti just hinna poolest - mida arvata Lätlaste (riia) toodangust.
Võtaks läbi aga siis eraldi kõik kere osad -
1. Suletud sisepinnad (peamiselt karbid ja poolraamid) mis enne keevitamist said krundidtud. Arvata on, et keevitamise käigus on kohati värv maha põlenud, mis nende khtadega teha? Ligipääs on piiratud, seega uuesti kruntima - värvima neid ei küüni. Kas lasta mingit korrosioonivastats õliollust täis ja unustada? Kui jah, siis millist.
2. Avatud sisepinnad (uste , poritiibade sisemused, kogu salongiosa jne)
Peale liivapritsi üle harjata, siis happekrunt ja 2k krunt, seejärle kerehermeetikuga plekkide liitekohad üle käia. Mis edasi? Ise pakuks välja, et lasta peale mingi veoauto seeria pinnavärv ja edasi uste ja poritiibade sisemusse mingi kerevaha, salongi sisemuses pigimatid? Jällegi kuhu ja mida?
3. Põhi ja rattakoopad. Oma tarkuses jälle hape + 2K, siis kerehermeetik liitekohtadesse. Mis edasi? Pinnavärv + põhjamastiks? Millist mastiksit eelistada. Kas ja kuhu ja millal lasta kivikaitset.
4. Mootoriruum - H + 2k + pahtel + täitekrunt + pinnavärv.
5. Kere välispinnad - H + 2k + pahtel + täitekrunt - sealt edasi jätaks asja profesionaalide teha.
6. Autol olid tulles peal klaasplastist laiendid. need olid needitud kerekülge. Endal oleks soov need tagasi panna aga kui aus olla, siis auke keresse selleks puurida küll ei tahaks. Tegu siis selliste laienditega, mis pahtliga kere sisse nn sulatatakse.
7. Viimane lihtne ja loll küsimus, arvestades, et plekk ei ole ja ei saa olema kõige sirgem, siis tahes tahtmata lihvimise käigus kipub siit/sealt mõnest kohast metallini läbi lihvima. Mida teha selliste kohatdega enne jäegmist pahteldust? Jätta niisama või siis lokaalselt happekrunt ja 2K
Margus