24-01-2011, 13:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2011, 14:02 PM ja muutjaks oli Basilio.)
Pildid ja videod koos eilsete "rasedusarmidega". Pole veel jõudnud midagi parandada ega edasi teha.
Sellel pildil olev puuklots asendab esialgu reguleeritavat tuge. Sobivat keermelatti polnud käepärast ja pühapäeval lähemad poed kinni.
Rihm on liiga lühike ja pingul, pidev vedu seega peal ja pinguti ei toimi s.t. seisma jätta ei saa.
Sangpomm istub sinna nagu valatult, alumine polt on läbi sanga.
Lenksul nähtav lüliti on väljasuretamiseks. Hea käe järgi. Pinguti link on originaali eeskujul tehtud vanast veetorust ja aukudega latijupist.
Paagi tõstsin kõrgemale. Lisaks sellele, et bensiini korralikult peale ei tulnud, hakkasid paagi kinnitusklambrid kogu aeg ära libisema, keera nii kõvasti kinni kui tahad, ja paak tuli alatasa küljest ära. Viimane kord lendas paak üle parda, jäi vooliku külge pea alaspidi rippu ja kork muidugi lendas pealt. Kallis bensiin vastu garaaži põrandat. Hea et põlema ei läinud! Siis sai mõõt täis. Nüüd sai paksu kummi vahele topitud ja raudselt kinni väänatud! Originaalkinnituse ja silindripea vahele läks jupp karprauda, mis suurendas kõrgust umbes 10cm. Soovitan kõigile MB omanikele.
Haakeraud on puhuri küljest eemaldatav, saab kasutada ntx saha vms kinnitamiseks.
Tšeburaator tühikäigul tiksumas: http://www.youtube.com/watch?v=25j-xTGRfoE
Väike eksperiment suure jäätunud lumekamakaga. http://www.youtube.com/watch?v=nGL9fH1mlmk
Tšeburaator tühikäigul tiksumas: http://www.youtube.com/watch?v=25j-xTGRfoE
Väike eksperiment suure jäätunud lumekamakaga. http://www.youtube.com/watch?v=nGL9fH1mlmk
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.