31-01-2011, 22:43 PM
Palju vett merre voolanud... ja auto juures midagi juhtunud nagu polegi Igatahes see aasta algas uue hooga. Sai siis üks päev ukraina sapika lehel soritud ja pauh nagu välk selgest taevast tuli mulle pähe idee sapikale lada 1.2 mootor panna mis koguaeg jalus seisab 20 aastat juba jalus olnud vanaisal minul vähem, aga see selleks.Saigi siis üks päev mootor keldrist välja veetud ja vaadatud mis seis on.Kinni jäänud ei olnud, rõngaid muidugi ei tea, aga eks see paistab kui käima panna. Aja jooksul oli mootori küljest ära rännanud:veepump,starter ja generaator. Starter vanaisavennalt saadud juba, ainult ,et seal vaja vahetada mingi puks(ei tea täpselt nime).
Igatahes pildi materjaali ka natuke:
Selline oli ta siis välja tuues- õli ja mingit jama täis.
Peale natukest küürimist hakkas juba mootori moodi välja nägema
Tegin väiksed klõpsud mootori nritest kah:
Tänaseks mootor täiesti puhas, ja näeb välja selline ,et kannataks isegi peale tõsta.Kuigi tahan veel plokki üle värvida ,koos klapikambri kaanega.
Mootor ise muidu 72 aastast ja nõuka ajal on sellele pandud 2 kaanetihendit, eks peab kaane maha kiskuma. sama töö käigus peaks klapisääretihendid ka ära vahetama.
Sai ka otsitud sapikaklubist kasutaja kes pidi vaheplaate teeb ja saigi üks endale ka ostetud:
Proovitud seda ja sobib väga hästi sinna igatpidi.
Vaja veel lasta treida vahepuks sapika siduri laagrist lada omaks ja siis vaja teha see puks kus peal see kaadervärk libisema hakkab.
Auto ise siis selline ikka veel:
Suvel tõi üks tuttav uue velje koos rehviga + kilpe natuke poleeritud.
Nüüd keevitus ka olemas, ja suvel võib kõik vajalikud kohad ära keevitada.
Igatahes pildi materjaali ka natuke:
Selline oli ta siis välja tuues- õli ja mingit jama täis.
Peale natukest küürimist hakkas juba mootori moodi välja nägema
Tegin väiksed klõpsud mootori nritest kah:
Tänaseks mootor täiesti puhas, ja näeb välja selline ,et kannataks isegi peale tõsta.Kuigi tahan veel plokki üle värvida ,koos klapikambri kaanega.
Mootor ise muidu 72 aastast ja nõuka ajal on sellele pandud 2 kaanetihendit, eks peab kaane maha kiskuma. sama töö käigus peaks klapisääretihendid ka ära vahetama.
Sai ka otsitud sapikaklubist kasutaja kes pidi vaheplaate teeb ja saigi üks endale ka ostetud:
Proovitud seda ja sobib väga hästi sinna igatpidi.
Vaja veel lasta treida vahepuks sapika siduri laagrist lada omaks ja siis vaja teha see puks kus peal see kaadervärk libisema hakkab.
Auto ise siis selline ikka veel:
Suvel tõi üks tuttav uue velje koos rehviga + kilpe natuke poleeritud.
Nüüd keevitus ka olemas, ja suvel võib kõik vajalikud kohad ära keevitada.