24-02-2011, 22:58 PM
Juhtus nii, et kogemata kuumutasin üht rakist, mis sisaldas surve all vedru, kuumaõhu puhuriga. Rakist avades selgus, et vedru on võtnud uue kuju, kuid säilitanud oma elastsed omadused st. vedru toimis sama hästi kui enne, olles lihtsalt lühem. Hiljem kordasin sama protseduuri, venitades vedru näpitsate vahel kuuma abil algse pikkuseni. Mingit jäikuse muutust pole täheldanud.
Metalli värv on kollakaspruun.
Selle peale tuli mul kohe ette, et autol oleks vaja esimesi vedrusid kümmekond cm lühemaks saada. Mis oleks kui tõmbaks vedrud kammitsate vahele ja paneks kuhugi termika ahju...
Metalli värv on kollakaspruun.
Selle peale tuli mul kohe ette, et autol oleks vaja esimesi vedrusid kümmekond cm lühemaks saada. Mis oleks kui tõmbaks vedrud kammitsate vahele ja paneks kuhugi termika ahju...