26-02-2011, 14:21 PM
Vähemalt üks mees, kes saab irooniast ja huumorist aru!
Aga mõte ikkagi sama. Kui ei tekita piisavat kuumenemist, et karastust ellimineerida, siis ju vedru ei lühene ja pärast tuleb vedru töövõime taastamiseks jällegi karastada ja karastada nii, "nagu tarvis"
Ja ka see nüanss, et pressid vedru kokku, keerdudevahelised distantsid lühenevad, vedru hakkab "kokku käima"? Kui uus mootor on kergem, et nina "vaatab taevasse", siis minu kui elu- ja tehnikavõõra inimese nägemus oleks just - tee vedru lühemaks.
Ja nüüd las kirjutavad mehed, kes asjast midagi jagavad ja kes on teoreetilises füüsikas vähemalt magistritasemel, või siis ütleme füüsika gümnaasiumi algastme omandanud.
Aga mõte ikkagi sama. Kui ei tekita piisavat kuumenemist, et karastust ellimineerida, siis ju vedru ei lühene ja pärast tuleb vedru töövõime taastamiseks jällegi karastada ja karastada nii, "nagu tarvis"
Ja ka see nüanss, et pressid vedru kokku, keerdudevahelised distantsid lühenevad, vedru hakkab "kokku käima"? Kui uus mootor on kergem, et nina "vaatab taevasse", siis minu kui elu- ja tehnikavõõra inimese nägemus oleks just - tee vedru lühemaks.
Ja nüüd las kirjutavad mehed, kes asjast midagi jagavad ja kes on teoreetilises füüsikas vähemalt magistritasemel, või siis ütleme füüsika gümnaasiumi algastme omandanud.