04-03-2011, 00:59 AM
(03-03-2011, 15:47 PM)gruppen Kirjutas: Järelikult on praktiliselt ainukene võimalus, selle kambri mahtu vähendada. Ma ei ütleks, et see hea idee on. Korralikust mootorist saab rohkem võimu juurde pöörete suurendamisega. Vaadake kasvõi 37 ja 144 vahet. Samas peab silmas pidama, et pöördeid ülemäära suurendades hakkab vastupidavus kiiresti kaduma. Seepärast ma ütlen, et korralik 144 on kindlasti asjalikum, kui mingi juurdekrutitud mootor, mis mingi moment võib saba anda. Kui veel enam jõudu on vaja siis tuleb järgmise klassi traktor hankida.
Tegelikult järele mõeldes siis tõukurvarrastega mootoril ei muutu gaasijaotus. Lihtsalt ka tõukurvardaid tuleb lühendada kui klapivahet ei saa reguleerida liigse pikkuse pärast. Ajasin segamini ülanukkvõllidega mootoril mida käitatakse keti/rihmaga.
Pigem teeksin surveastme tõusu ökonoomsuse pärast,võites umbes 5-10% kütuse erikulus kuid saadud "võit" oleks rahaliselt mõtetu kuna kodus silindreid just lühemaks ei tee.