06-03-2011, 17:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2011, 11:04 AM ja muutjaks oli gazwoman.)
Minu meelest on senine punktiarvestus täiest aksepteeritav ja ma ei näe, et lisakatsete tulemused oleksid üldjärjestuse kujunemisel liialt domineerivad. Kõige alus on ju 100% ÕIGE ristsõna. Sellel aasta tulemusi vaadates oli ju võimalik tõusta esi kolmikusse 100% õige ristsõnaga ja seda isegi siis kui oleks kõik lisakatsed viimasena lõpetanud.
Meie naisekipaaz ei püüagi lisakatsetega meestega rinda pista vaid kogu rõhk on ristsõnal. Katseid võtame alati rahulikult, et auto terveks jääks ning piluetti ei teeks, sest siis läheb palju aega kaduma
Lisakatsetelt karistuspunkte ikka saime, aga mingist "hullu panekust ja autoga riskimisest" siin juttu ei olnud. Tean, et oleks saanud ka paremad tulemused kui autol oleksid olnud toimivad pidurid, sest ainult kaasipedaaliga rallit ei sõida
(ja kässarit ka polnud)
Nt-ks Suve Tähesõidul saavad esimesed 10 kohta 0-10 karistuspunkti ning edasi juba kõik võrdselt 10, mis teeb lisakatsed jälle teistpidi igavaks. Pigem on see demonstratiivset laadi ilusõit, kus mõne punkti pärast ennast ja oma rauast sõpra katkestada pole tõesti mõtekas. Aga üritused ongi erinevad.
Have FUN!
Meie naisekipaaz ei püüagi lisakatsetega meestega rinda pista vaid kogu rõhk on ristsõnal. Katseid võtame alati rahulikult, et auto terveks jääks ning piluetti ei teeks, sest siis läheb palju aega kaduma
Lisakatsetelt karistuspunkte ikka saime, aga mingist "hullu panekust ja autoga riskimisest" siin juttu ei olnud. Tean, et oleks saanud ka paremad tulemused kui autol oleksid olnud toimivad pidurid, sest ainult kaasipedaaliga rallit ei sõida
(ja kässarit ka polnud)Nt-ks Suve Tähesõidul saavad esimesed 10 kohta 0-10 karistuspunkti ning edasi juba kõik võrdselt 10, mis teeb lisakatsed jälle teistpidi igavaks. Pigem on see demonstratiivset laadi ilusõit, kus mõne punkti pärast ennast ja oma rauast sõpra katkestada pole tõesti mõtekas. Aga üritused ongi erinevad.
Have FUN!
GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš
