06-03-2011, 20:56 PM
Täna viitsisin lõpuks paar uuemat pilti teha Tšeburaatori täiendustest, mis said tehtud enne viimaseid lumesadusid.
Jaanuaris tuli töötada põhiliselt pimedas. Töötuled olid hädavajalikud. Avastasin ühest kolakastist tundmatut päritolu päevasõidutuled. Erevalgeks töötsooni just ei löö, aga asja ajab ära. Veoauto poritiiva suunakas vilkuriks on rohkem edevuse pärast. Samas pole ohutuse mõttes paha, kui sind üle lumevalli märgatakse. Vilgutajaks panin jalus vedelenud suunatulerelee. Paraku jääb ühest lambist koormusena väheks. Seisva mootoriga vilgub ilusti, aga töötavaga segab vibratsioon. Tuli lihtsalt väreleb. Pole viitsinud midagi muud sinna aretada. Minu elektroonikatuba on olude sunnil kõrvalhoones, endises laudas, kus on praegu külmem kui õues.
Toiteks kasutasin vana, jõude seisvat akut. 3x saab ilusti kõik teerajad pimedas sisse ajada, enne kui peab laadima.
30A nupuga kaitse läks igaks juhuks vahele. Miks just 30A? No oli käepärast!
Lüliti panin lenksu peale. Ühes asendis on ainult vilkur, teises koos tuledega, keskel kõik välja lülitatud.
Bensuvooliku vedasin paremalt poolt kaarega. Natuke segab käivitamisel, aga pole hullu. Originaalis läheb vasakult, kus kipub rihmarataste vastu minema. Eelmisele kulutaski augu sisse. Sumpa on kohe lähedal, saab tule ka ilusti külge.
Ei meeldinud see lahendus.
Jaanuaris tuli töötada põhiliselt pimedas. Töötuled olid hädavajalikud. Avastasin ühest kolakastist tundmatut päritolu päevasõidutuled. Erevalgeks töötsooni just ei löö, aga asja ajab ära. Veoauto poritiiva suunakas vilkuriks on rohkem edevuse pärast. Samas pole ohutuse mõttes paha, kui sind üle lumevalli märgatakse. Vilgutajaks panin jalus vedelenud suunatulerelee. Paraku jääb ühest lambist koormusena väheks. Seisva mootoriga vilgub ilusti, aga töötavaga segab vibratsioon. Tuli lihtsalt väreleb. Pole viitsinud midagi muud sinna aretada. Minu elektroonikatuba on olude sunnil kõrvalhoones, endises laudas, kus on praegu külmem kui õues.
Toiteks kasutasin vana, jõude seisvat akut. 3x saab ilusti kõik teerajad pimedas sisse ajada, enne kui peab laadima.
30A nupuga kaitse läks igaks juhuks vahele. Miks just 30A? No oli käepärast!

Lüliti panin lenksu peale. Ühes asendis on ainult vilkur, teises koos tuledega, keskel kõik välja lülitatud.
Bensuvooliku vedasin paremalt poolt kaarega. Natuke segab käivitamisel, aga pole hullu. Originaalis läheb vasakult, kus kipub rihmarataste vastu minema. Eelmisele kulutaski augu sisse. Sumpa on kohe lähedal, saab tule ka ilusti külge.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.