07-03-2011, 22:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2011, 22:58 PM ja muutjaks oli metsakohin.)
Vaatasin targast raamatust (välja antud 1989 Moskvas): esisilla rattareduktoris on siis järgmised hammasrattad 15 ja 38 hammast, ülekandearv on 2,5333333333333. . . . .
Tagumised rattareduktorid vastavalt 12 ja 74, ülekandearv on 6,1666666 . . .
Natuke mootorist ka.
Diisel D144-32 ja D144-34 39kW
D144-36 ja D144-38 37kW
nominaal pöörded 1800 +/- 27
silindreid 4tk
silindri diameeter 105mm
kolvikäik 120mm
töömaht 4,15 liitrit
surveaste 16,5
tööjärjekord 1-3-4-2
surverõngaid 3
õlirõngaid 1
klapide läbimõõt
väljalase 38mm
sisselase 44mm
klapitõus 11,6mm
pihustid: 6T2-20S2-Ž või 16.1112110 (tähed slaavi)
Tagumised rattareduktorid vastavalt 12 ja 74, ülekandearv on 6,1666666 . . .
Natuke mootorist ka.
Diisel D144-32 ja D144-34 39kW
D144-36 ja D144-38 37kW
nominaal pöörded 1800 +/- 27
silindreid 4tk
silindri diameeter 105mm
kolvikäik 120mm
töömaht 4,15 liitrit
surveaste 16,5
tööjärjekord 1-3-4-2
surverõngaid 3
õlirõngaid 1
klapide läbimõõt
väljalase 38mm
sisselase 44mm
klapitõus 11,6mm
pihustid: 6T2-20S2-Ž või 16.1112110 (tähed slaavi)
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!