18-03-2011, 01:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2011, 10:08 AM ja muutjaks oli Tift.)
Relee, mis "klõpsub", asub kaitsmeploki sees, "SIEMENS" suurelt peale kirjutatud. Tõenäoliselt ma ei hakka seda plokki laiali lammutama. Veel mitte... Aga xyzwt, braavo!! Just nii ma tegingi! Kuigi- releede väljatõmbamine ei ole just kõige õigem mu meelest, see aitab selgitada, missugune relee toimetab valesti, vaja oleks leida põhjus või jubin, mis sunnib releed töötama-mitte töötama või lülituma-mittelülituma.
Ja igale releele ei pääse kuigi hästi ligigi. Kuna ma ei ole vihane raha peale, siis kujunes mu väikeses ajus edasine tegevusplaan: võtsin välja eelpoolnimetatud kaitsme. Leidsin varude hulgast ühe väiksema lüliti ja jupi juhet. Installeerisin lüliti armatuurlauale raskemini leitavasse, kuid käepärasesse kohta, jootsin sellele külge jupi juhet koos eelnevalt juhtme teise otsa joodetud ja ühendatud kaitsmega ning kahe klemmiga. Klemmid suskasin kaitsme pesadesse. Nüüd, seisates mootori, lülitan ka lüliti välja. Sellega on auto lisaks elektroonilisele ka mehhaanilise kaitse all. Enne järgmist käivitamist lülitan lüliti sisse ja käivitan mootori. Tegelikult teeb muret see, et mulle tundub, et probleem ei ole selles relees, vaid seal, kust peaks saabuma-tulema impulss, mis lülitab selle relee välja, ehk peaks katkema pinge relee mähisele. Seda aga ei toimu ja relee ei lülitu välja. Tekib tunne, et probleem asetseb kas pritsungi ajus või mõnes elektriskeemis, mis sisaldab vastava toimingu jaoks ettenähtud elektroonilist lülitit, see lüliti aga ei toimi. Vist. Või siiski tõenäoliselt.
Skeemi pole ja ligi vist ei pääse ka
..


