20-03-2011, 11:40 AM
(20-03-2011, 11:27 AM)kass Kirjutas: Näppasin ühest teisest foorumist
ilusad pildid edevast piirivalvurist NSU Z 175 seljas
Tsiklil ohtralt lisavarustust, karbiidilatern koos paagiga, spidomeeter koos ajamiga. Näha ka malmpeaga umbsilinder. Esimene mulle teadaolev Z mudeli pilt Harjumaa numbriga, ülejäänud 3 pilti kõik Tartumaa numbritega.
Ühtlasi olen saanud lgp. ksf! Näkisepa käest ka haruldase eksportmudeli Z 251 karteri, silinder ja pea olid omal varem olemas. Ksf! Näkisepp tegi tõesti ilusa žesti ja näitas, et ta räägib/kirjutab seda, mida tõsiselt mõtleb....st, et avaldas arvamust, et asjad peaksid jõudma nendeni, kes neist on vaimustuses ja püüavad nendega midagi edasi toimetada. Elagu Näkisepp ja tema mõistlikud põhimõtted!
Karter on ligunemas ja laialikiskumist ootamas, karta on, et vändast enam asja pole, tapid saaks muidugi uued teha, aga kepsu ilmselt niisama lihtsalt ei taasta, aga on olemas lisavända tükid mis kirjasõber Torsten Saksamaalt koos Z 175 mootoriga saatis.
Paisatab aga siiski, et Z 251-l on raam veidi teistsugune kui 175-l ja 201-l, sellist raami vaevalt leiab, kuigi kui juba mootori tükid vaikselt pinnale ujuvad, siis pole miski võimatu.
Tuleb ka hakata selle ribilise "väljalaskepauna" valimstamisele mõtlema.
tere,äitäh kiituse eest hr.Kass.