20-03-2011, 19:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2011, 20:44 PM ja muutjaks oli meli666.)
Suurema lume sees on siis raske keerata, kui masin seisab, kui juba liigub, siis keerab ilusti, muidugi mõnevõrra raskem on.
Kõva maa puhul on sama kerge, kui ainult raudratastega. Asi nimelt selles, et raudrattad nõks suurema läbimõõduga ja need kummirattad on maapinnast õhus.
Sügisel sai ka sellist kombinatsiooni kasutatud. Nii nagu pori sees raudratas natuke sisse sööb maapinda, nii haakuvad kummirattad ka maapinnaga ja läheb ka väga vedelast porist läbi.
Kui vaadata vene videosid, siis on igasugu asju MB1-le külge pandud. Küll suuri karakattidel all olevaid õhukumme, küll kasutatakse teda selliselt, et paned endale suusad alla ja nööri ümber kere ja selle siis haakeraua külge. Hoiad aga sarvedest kinni ja sõidad mööda lund. Muidugi, kui ohtlik selline asi on, ei hakka igaks juhuks järgi proovima. Põhimõtteliselt midagi juhtuda ei tohiks, kuna sidurilingi käestlibisemisel jääb asi seisma.
Transportöörlinte tasub küsida talunike käest, kellel ruloonpressid olemas.
Tavaliselt on nii, et kui üks rihm katki läheb, peab vahetama ju kõik rihmad välja, kuna vanad on veninud pikemaks.
Üks hea video ka karakat-MB1: http://www.youtube.com/watch?v=nnB70LfcRJk
Väidetakse, et on võimeline liikuma isegi 70KM/h. Muigele võtab ka suht tüüpiline vene töökultuur. Kui miski paika ei lähe, siis kuvaldaga ikka läheb ja bensiini valatakse nii, et pool maha läheb. Üks väga hea nipp paremaks käivitamiseks on ka selles videos näha, paaki puhumine.
Kõva maa puhul on sama kerge, kui ainult raudratastega. Asi nimelt selles, et raudrattad nõks suurema läbimõõduga ja need kummirattad on maapinnast õhus.
Sügisel sai ka sellist kombinatsiooni kasutatud. Nii nagu pori sees raudratas natuke sisse sööb maapinda, nii haakuvad kummirattad ka maapinnaga ja läheb ka väga vedelast porist läbi.
Kui vaadata vene videosid, siis on igasugu asju MB1-le külge pandud. Küll suuri karakattidel all olevaid õhukumme, küll kasutatakse teda selliselt, et paned endale suusad alla ja nööri ümber kere ja selle siis haakeraua külge. Hoiad aga sarvedest kinni ja sõidad mööda lund. Muidugi, kui ohtlik selline asi on, ei hakka igaks juhuks järgi proovima. Põhimõtteliselt midagi juhtuda ei tohiks, kuna sidurilingi käestlibisemisel jääb asi seisma.
Transportöörlinte tasub küsida talunike käest, kellel ruloonpressid olemas.
Tavaliselt on nii, et kui üks rihm katki läheb, peab vahetama ju kõik rihmad välja, kuna vanad on veninud pikemaks.
Üks hea video ka karakat-MB1: http://www.youtube.com/watch?v=nnB70LfcRJk
Väidetakse, et on võimeline liikuma isegi 70KM/h. Muigele võtab ka suht tüüpiline vene töökultuur. Kui miski paika ei lähe, siis kuvaldaga ikka läheb ja bensiini valatakse nii, et pool maha läheb. Üks väga hea nipp paremaks käivitamiseks on ka selles videos näha, paaki puhumine.