26-03-2011, 01:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2011, 02:01 AM ja muutjaks oli krossifänn.)
(25-03-2011, 23:19 PM)Timm Kirjutas:Pole just suur Zil-i spetsialist aga Timmi-ga nõus,et 130-nel kogu aeg(25-03-2011, 17:58 PM)Mufff Kirjutas: ..., siis palun selgitage mis on Zil-130 uuema ja vanema kabiini erinevused.
Zil-130'l pole uuemat ega vanemat kabiini, on üks ja ainus. Selle baasil on 131 kabiin (erinevuseks nina ja kahes osas esiklaas + nipet-näpet) ja 133GjA, millel nina pikemaks tettu KamAZi diisli tarvis.
Kui teema alguses seda "vanemat kabiini" mõeldi, siis mõeldi selle all Zis-150 kabiini.
ühesugune"putka"olnud.Selle nipet-näpeti all ilmselt ka esikandle erinevus.Ja neid kastikõrgendusi ja katusesirme ehitas ilmselt igaüks ise,nii kuis insenerimõtet ja materjali käepärast oli
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
Panen mõned pildid techstroy.ru-st.Loodan et nad ei pahanda.
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn