15-12-2003, 17:50 PM
Kuule, Robi, tahan sulle anda mõne soovituse.
esitleks, pole sul mõtted selle autoga igapäevaselt ringi sõitma hakata.
Üks põhjuks on kindlasti see et sellisel juhul vajab Volga sellise teenindustöö mahu saada, et
tänapäeva hindade juurde on selline ekspluatatsioon on taskukohane ainult väga rikastele, või siis
inimestele kes viitsivad ise peale tööpäeva lõpu auto all vedelema.
Lisaks kõigele on kõrge kütusekulu ja suur maht varuosi mis sul läheb vaja
Samas, ma ei soovita sulle seda ümberehitama hakata.
Selle põhjuseks on see et kõik Volga-rodid mida mina olen näinud
olnud suhteliselt surnuks sündinud isendid, igapäevasõitudeks veelgi vähemsobilikud kui originaalauto.
Sellega rikud sa auto ja vastu saad mingi imelise eluka.
Mida aga võib tõesti teha - panna mootorile 24-10 plokipea, modida karburaatori, see aitab ka kütuseprobleemi lahendada, ja lisab ca 20 Hj.Lisaks sellele tuleb siis paigaldada \"kiire\"
tagasilla, ning VÄGA ETTEVAATLIKULT lasta mingile proffile sisse lületada hüdrovõimendi pidurisüsteemi sisse.
Viimane aga nõuab väga häid teadmisi ja oskusi ja üldiselt ei ole LE poolt lubatud, aga tunnistan, et Volga pidurid jäävad veidi
nõrgemaks.
Muide, umbes kolm nädalat tagasi www.auto.ru vanade autode foorumis oli arutelu mida volgast saab teha, võid arhiivis vaadata.
Aga jätkuvalt soovitan enne kui modimisega peale hakkad - mõtle kolm korda.
esitleks, pole sul mõtted selle autoga igapäevaselt ringi sõitma hakata.
Üks põhjuks on kindlasti see et sellisel juhul vajab Volga sellise teenindustöö mahu saada, et
tänapäeva hindade juurde on selline ekspluatatsioon on taskukohane ainult väga rikastele, või siis
inimestele kes viitsivad ise peale tööpäeva lõpu auto all vedelema.
Lisaks kõigele on kõrge kütusekulu ja suur maht varuosi mis sul läheb vaja
Samas, ma ei soovita sulle seda ümberehitama hakata.
Selle põhjuseks on see et kõik Volga-rodid mida mina olen näinud
olnud suhteliselt surnuks sündinud isendid, igapäevasõitudeks veelgi vähemsobilikud kui originaalauto.
Sellega rikud sa auto ja vastu saad mingi imelise eluka.
Mida aga võib tõesti teha - panna mootorile 24-10 plokipea, modida karburaatori, see aitab ka kütuseprobleemi lahendada, ja lisab ca 20 Hj.Lisaks sellele tuleb siis paigaldada \"kiire\"
tagasilla, ning VÄGA ETTEVAATLIKULT lasta mingile proffile sisse lületada hüdrovõimendi pidurisüsteemi sisse.
Viimane aga nõuab väga häid teadmisi ja oskusi ja üldiselt ei ole LE poolt lubatud, aga tunnistan, et Volga pidurid jäävad veidi
nõrgemaks.
Muide, umbes kolm nädalat tagasi www.auto.ru vanade autode foorumis oli arutelu mida volgast saab teha, võid arhiivis vaadata.
Aga jätkuvalt soovitan enne kui modimisega peale hakkad - mõtle kolm korda.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.