08-04-2011, 13:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2011, 13:14 PM ja muutjaks oli gruppen.)
traktori peal väntvõlli otsast (gaz-52 kapoti all see õnnestub juba küll)... aga jõuvõtuvõllist????? See teeb teatavasti 540 pööret maksimaalselt.
Ja kui õieti nagu vaja ei ole, siis milleks? Mulle tundub ikkagi ebamõistlik ka uuel mootori puhul 1800 pöördest 2400 välja ajada. Mis kiirustel siis kraavipõhjadest tee peale hüpatakse?
Milleks seda Gaz-52te kastutatakse ja räägi ka sellest, kuidas sidurikoda ja sidur lahendatud on ja kas tagasillas on kiirem differ ka sees, või on tavaline? Palju sellega välja jookseb?
Ja kui õieti nagu vaja ei ole, siis milleks? Mulle tundub ikkagi ebamõistlik ka uuel mootori puhul 1800 pöördest 2400 välja ajada. Mis kiirustel siis kraavipõhjadest tee peale hüpatakse?
Milleks seda Gaz-52te kastutatakse ja räägi ka sellest, kuidas sidurikoda ja sidur lahendatud on ja kas tagasillas on kiirem differ ka sees, või on tavaline? Palju sellega välja jookseb?