11-04-2011, 17:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2011, 17:29 PM ja muutjaks oli tcumen.)
Skeem peaks just kõige parema seletuse andma.
Piltidelt on puudu üks oluline komponent, releeregulaator.
Asub see armatuuri all akukasti seina küljes.
Pildil olev relee on mõeldud starterit välja lülima mootori käivitudes.
Juhitakse teda otse genelt, kahe vahelduvpinge klemmiga (kokku on neid kolm).
Geneka + klemm ühendatakse aku plussiga ja releeregulaatori plussiga (võib olla ka tähisega Б), Я-klemm releeregulaatori samanimelisega.Massi otsad ka usaldusväärselt keresse, veel parem omavahel juhtmega kokku.
Aku plussklemmi ja muude ühenduste (välja arvatud starter ja hõõgküünal) vahele ühenda ampermeeter.
Eelpostitanu skeem on väga lihtne lugeda, tähised küll tiba teised.
Piltidelt on puudu üks oluline komponent, releeregulaator.
Asub see armatuuri all akukasti seina küljes.
Pildil olev relee on mõeldud starterit välja lülima mootori käivitudes.
Juhitakse teda otse genelt, kahe vahelduvpinge klemmiga (kokku on neid kolm).
Geneka + klemm ühendatakse aku plussiga ja releeregulaatori plussiga (võib olla ka tähisega Б), Я-klemm releeregulaatori samanimelisega.Massi otsad ka usaldusväärselt keresse, veel parem omavahel juhtmega kokku.
Aku plussklemmi ja muude ühenduste (välja arvatud starter ja hõõgküünal) vahele ühenda ampermeeter.
Eelpostitanu skeem on väga lihtne lugeda, tähised küll tiba teised.
Kiuslik kaabakas.
