11-04-2011, 22:01 PM
Huvitav, et Sa ei vaevu MBklubi foorumisse nii põhjalike postitusi tegema...
Tehas on mootori teinud nii, et kett ei saa üle visata. Kuid tehasejärgselt on neid mootoreid korduvalt remonditud ja üsna tihti eemaldtakse remondi käigus "mittevajalikke" tükke. Milleks võivad olla ka ketipüüdurid väntvõlli ja KP hammasrataste juures. Miks ma seda kahtlustan - on olnud juhtumeid, kus kett on visanud üle mootorit kuivaks sõites (õlirõhul töötav ketipinguti annab järele ja lõtv kett viskab üle mootori seiskamisel). Käivitamisel harvem...

Tehas on mootori teinud nii, et kett ei saa üle visata. Kuid tehasejärgselt on neid mootoreid korduvalt remonditud ja üsna tihti eemaldtakse remondi käigus "mittevajalikke" tükke. Milleks võivad olla ka ketipüüdurid väntvõlli ja KP hammasrataste juures. Miks ma seda kahtlustan - on olnud juhtumeid, kus kett on visanud üle mootorit kuivaks sõites (õlirõhul töötav ketipinguti annab järele ja lõtv kett viskab üle mootori seiskamisel). Käivitamisel harvem...