14-04-2011, 08:37 AM
Küll ta peaks õige seadistuse puhul kiiremini ka sõitma, kui 70km/h. See aga mootorile (kepsulaagritele) kiire lõpp. Mõtle mis ajast see ratas tulnud on ja sõjaajal oli selline tunnikiirus lausa lendamine. Lennukid lendasid umbes nii kiiresti.
Tagadifri hammakate vahetus päästab pisut. 10km/h annab juurde. Ma panin oma tsiklile (soolo) 4 käigu hammakad teised. Siis sai isegi max 110km/h sõita. Kiiremaks sõiduks polnud enam nii kiire hammakaga jaksu, tuuletakistus tegi oma töö. 90km/h aga oli täiesti rahulik kulgemise kiirus.
Kord hakkasime uuemate tsiklitega puntis tulema kokkutulekult tagasi. Mind, kui kõige vanema tsikliga meest pandi rivi etteotsa, et ma oma mootorile liiga ei teeks teiste järel putkestades (see selgus hiljem). Linna jõudes imestasid mitmed, et kuidas ma julgesin nii kiiresti (90km/h) tempot teha. Tuli siis ka see hammaka "saladus" ette rääkida.
Tagadifri hammakate vahetus päästab pisut. 10km/h annab juurde. Ma panin oma tsiklile (soolo) 4 käigu hammakad teised. Siis sai isegi max 110km/h sõita. Kiiremaks sõiduks polnud enam nii kiire hammakaga jaksu, tuuletakistus tegi oma töö. 90km/h aga oli täiesti rahulik kulgemise kiirus.
