![[Pilt: autobaasi%2Bkompressor.JPG]](https://lh5.googleusercontent.com/-XzMo9n7tm6g/TadKUfKMAwI/AAAAAAAAAtg/ne35jnhixOA/s512/autobaasi%2Bkompressor.JPG)
Otsisin oma M155-2 kompressorile silindripaari. Juhtus, et tarisin doonoriks koju V kujulise silindritepaigutusega juraka. Paistab et Liidus tehti hulk erinevaid kompressoreid ikka madalsurve Zis 120 kolviga, kõrgsurve 52 mm diameetriga malmkolviga. Vahe vast jahutusribide suunas. Sellel ühel pool jäme silinder õhtul, teine paar tundub elus olevat. Tuli uus mõte- kui demonteerin untsus poole, luuk peale, kas võib siis allesjäetava kepsu üksi kahe kepsu laiusele vändakaelale jätta või peab ikka teisest kepsust tehtud rõnga kõrvale panema? Sellel masinal paistab oma õlipump olevat, seega kannatab 1000 pöörde lähedase elektrimootoriga käitada?