25-04-2011, 19:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2011, 19:44 PM ja muutjaks oli eliisa25.)
Oleneb stangest...uued tänapäevased värvimatta lastakse minu meelest mingi möksiga üle, ennem kui värvi alla saab. Vanemad lihvitakse üle, tehakse karedaks või miskit sarnast ja sama värvikoodi järgi värv peale, mis autolgi. Superfine paber? Või see oli vist pärlmutter värvil...akrüülil lihtsalt fine? Tagakapotile igal juhul krunti peale ei läinud. Liivapritsiga üle, uus värv selga. See kapott oli väga heas seisus üleüldiselt. Reeglina nii vana stange, eriti plastmassist mõlki eriti sisse ei võta. Läheb lihtsalt puruks. 
Kuigi vahel muidugi juhtub ka veidraid auke plastmassist stangedesse ning neid saab peita ikka. Ei ole võimatut tööd, pidid vaid saamatud inimesed olema, räägib vanarahvas.
Kusjuures lihtsalt huvitav fakt...sellele värvitooni koodile, mis kapoti all märgitud andis arvuti vastuseks 8(!) erinevat valget värvitooni Nissan Laurelile. Ja tõepoolest, kõik olid erineva varjundiga.

Kuigi vahel muidugi juhtub ka veidraid auke plastmassist stangedesse ning neid saab peita ikka. Ei ole võimatut tööd, pidid vaid saamatud inimesed olema, räägib vanarahvas.
Kusjuures lihtsalt huvitav fakt...sellele värvitooni koodile, mis kapoti all märgitud andis arvuti vastuseks 8(!) erinevat valget värvitooni Nissan Laurelile. Ja tõepoolest, kõik olid erineva varjundiga.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni.
