27-04-2011, 12:35 PM
Asjad on arenenud sinnamale, et masin on hangest välja sulanud, muutunud sõiduvõimeliseks ning keretööde aeg on kokku lepitud. Tõsi, järjekorrad on pikad.
Enne seda põrkusin aga uuele probleemile- aastad on teinud oma töö ning summuti tahab vägisi väljateenitud puhkusele minna. Enne keretöid võiks selle küsimuse ära korraldada.
Praegune lahendus on kahe toruga, keskel H-pipe. Selgelt isetehtud asi, seega ei julgeks seda 100% eeskujuks võtta. Samas on teada, et H-pipe annab V-8 häälele kõla, seega ühetorulise süsteemi peale minna ei tahaks. Uue summuti pean ise keevitama, selleks küsiks pisut nõu:
1. Millise läbimõõduga torud? Saadaval on 45, 50, 55, 60mm pütid ja resonaatorid. Kas kogu süsteem sama jämedusega või on paremaks hingamiseks kuhugi üleminekuid vaja?
2. Kui kaugel kollektorist peaks olema resonaator? (arvutuskäik?)
3. Kui kaugel kollektoritest peaks olema H-pipe.
4. Kas torud võib enne tagarattaid küljele tuua või hakkab õhuvool seda küljeakendest sisse keerutama?
Enne seda põrkusin aga uuele probleemile- aastad on teinud oma töö ning summuti tahab vägisi väljateenitud puhkusele minna. Enne keretöid võiks selle küsimuse ära korraldada.
Praegune lahendus on kahe toruga, keskel H-pipe. Selgelt isetehtud asi, seega ei julgeks seda 100% eeskujuks võtta. Samas on teada, et H-pipe annab V-8 häälele kõla, seega ühetorulise süsteemi peale minna ei tahaks. Uue summuti pean ise keevitama, selleks küsiks pisut nõu:
1. Millise läbimõõduga torud? Saadaval on 45, 50, 55, 60mm pütid ja resonaatorid. Kas kogu süsteem sama jämedusega või on paremaks hingamiseks kuhugi üleminekuid vaja?
2. Kui kaugel kollektorist peaks olema resonaator? (arvutuskäik?)
3. Kui kaugel kollektoritest peaks olema H-pipe.
4. Kas torud võib enne tagarattaid küljele tuua või hakkab õhuvool seda küljeakendest sisse keerutama?