16-12-2003, 13:38 PM
teet@kah kiiret-odavat massinat ehitab
jube hea näha, et meestel eesmärk silme ees!
ise müttan ainult selle vahega, et asi peab igapäevasõidus olema, s.t. olulised pole mitte ühekordsed kulud, vaid ekspluatatsioon. Kriteeriumiks siis ülalpidamiskulud 1EEK/km, normaalne tühikäik ning \"pauer\" kõigil pööretel (üle 4000rpm kasutan haruharva).
mis mootor sul \"viisaastakuplaanis\" sisaldub? Kas on üldse mõtet praegusega edasi minna? Ise näiteks praegust motot järele aitama EI hakka...
1.8 moto juurde ju ei sobi vast tekst:
ka Postil oli teadupärast alguses probleeme (liitmikuga) poolasside kasutamisel Corsal - lahenduseks oli liitmiku peale pandud tugevduse otste lõikamine hamba-kujuliseks. Loodame siiralt, et seegi Opel veel kestab-areneb.
tegelikult võiks-peaks kõigi opli-ehitajate kogemused eestikeelsena üles riputama - hakkame juba Soomele järele jõudma...
muide, kas ehk kunagi mõõtu kah võtame?
EDU!
jube hea näha, et meestel eesmärk silme ees!
ise müttan ainult selle vahega, et asi peab igapäevasõidus olema, s.t. olulised pole mitte ühekordsed kulud, vaid ekspluatatsioon. Kriteeriumiks siis ülalpidamiskulud 1EEK/km, normaalne tühikäik ning \"pauer\" kõigil pööretel (üle 4000rpm kasutan haruharva).
mis mootor sul \"viisaastakuplaanis\" sisaldub? Kas on üldse mõtet praegusega edasi minna? Ise näiteks praegust motot järele aitama EI hakka...
1.8 moto juurde ju ei sobi vast tekst:
Tsitaat:Korda saada masin, mis liigub alla 5.5sek sajani, ja alla 13.5 sek ETaga ok, ei tüüta sind mootori-teemaga siin teemas! Kui sul sinna juba 1.8pritse installitud, peaksid sinna ka C20XE/LET bolt-on minema (ma neid ühilduvusi tiba luuranud). Mis kast kasutusel? Esi- või neliveolistel seab kastile piiranguid difrile järgnev pool (seda järeldan ise, kuna turbo-calil on AINULT 1.käik piiratud 200NM => PEAB tegu olema veermikupoolse osa nõrkusega - või suisa veermikuga?).
ka Postil oli teadupärast alguses probleeme (liitmikuga) poolasside kasutamisel Corsal - lahenduseks oli liitmiku peale pandud tugevduse otste lõikamine hamba-kujuliseks. Loodame siiralt, et seegi Opel veel kestab-areneb.
tegelikult võiks-peaks kõigi opli-ehitajate kogemused eestikeelsena üles riputama - hakkame juba Soomele järele jõudma...
muide, kas ehk kunagi mõõtu kah võtame?
EDU!
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"