03-05-2011, 23:12 PM
Mul endal just parasjagu käsil sellise kompressori ehitus. Lugesin teema kaks korda läbi aga segaseks jäi ikka õlituse osa.
Nagu olen aru saanud siis variandid on...
1. Lihtsalt õli karterisse + tuulutus
2. Kuivad laagrid
3. Miskine õlipump ja ringlussüsteem.
Kohe tekivad küsimused.
1. Kui õli lihtsalt karteris siis kas see on ka piisav väntvõlli saalte õlituseks?
2. Kuivad laagrid. Kas on olemas ka kepsu-kuivad saaled? Või see jutt käib ainult väntvõlli laagrite kohta?
3. Viimase variandi kohta küsimusi pole. Aga seda kompakselt ehitada on lihtsalt mahukas töö. Seega seda eelistaks praegu viimases järjekorras.
Ja kus tallinnas võiks kõnealusele kompressorile tihendeid, rõngaid jms leida?
Nagu olen aru saanud siis variandid on...
1. Lihtsalt õli karterisse + tuulutus
2. Kuivad laagrid
3. Miskine õlipump ja ringlussüsteem.
Kohe tekivad küsimused.
1. Kui õli lihtsalt karteris siis kas see on ka piisav väntvõlli saalte õlituseks?
2. Kuivad laagrid. Kas on olemas ka kepsu-kuivad saaled? Või see jutt käib ainult väntvõlli laagrite kohta?
3. Viimase variandi kohta küsimusi pole. Aga seda kompakselt ehitada on lihtsalt mahukas töö. Seega seda eelistaks praegu viimases järjekorras.
Ja kus tallinnas võiks kõnealusele kompressorile tihendeid, rõngaid jms leida?