09-05-2011, 20:12 PM
Et aega kokku hoida, võta asi põhjalikult ette.
1. Paagist sette välja.
2. Paagis on ka sõel, see on paagist tuleva toru/vooliku stutsi otsas - puhastada!
3. Kõik painduvate voolikute ühendused korda - pidama.
4. Kõik vasksed seibid lõõmutada või välja vahetada. Kord kasutatud seibi ilma lõõmutamata tagasi ei panda ja alu-seibe ära kasuta.
5. Filtrid välja vahetada, topsikud pesta - mõnel vanemal mudelil võib ju olla ka lahtivõetav ja puhastatav jämefilter.
6.Regulaatorist kütus välja lasta ja õli asemele.
Koostamisel alustad paagi põhja alt, siis kütus paaki ja lase toru täis voolata, toru filtri külge (eeldan, et elemendid on juba vahetatud ja topsikud kinni), edasi kõik ülejäänud torud, õhu välja laskmiseks jätad pooleldi lahti pumbast tagasivoolu toru filtri peal oleva otsa.
Jõudu ja kannatust.
Minu suht harva töötav isend ei oma isegi käsipumpa, lihtsalt ei tohi paaki kuivaks lasta.
1. Paagist sette välja.
2. Paagis on ka sõel, see on paagist tuleva toru/vooliku stutsi otsas - puhastada!
3. Kõik painduvate voolikute ühendused korda - pidama.
4. Kõik vasksed seibid lõõmutada või välja vahetada. Kord kasutatud seibi ilma lõõmutamata tagasi ei panda ja alu-seibe ära kasuta.
5. Filtrid välja vahetada, topsikud pesta - mõnel vanemal mudelil võib ju olla ka lahtivõetav ja puhastatav jämefilter.
6.Regulaatorist kütus välja lasta ja õli asemele.
Koostamisel alustad paagi põhja alt, siis kütus paaki ja lase toru täis voolata, toru filtri külge (eeldan, et elemendid on juba vahetatud ja topsikud kinni), edasi kõik ülejäänud torud, õhu välja laskmiseks jätad pooleldi lahti pumbast tagasivoolu toru filtri peal oleva otsa.
Jõudu ja kannatust.
Minu suht harva töötav isend ei oma isegi käsipumpa, lihtsalt ei tohi paaki kuivaks lasta.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!