10-05-2011, 15:12 PM
Kui Sa ühtegi stutsi ei ava, siis surud kütust käsipumbaga läbi filtri ja kõrgesurvepumba surveklapi paaki tagasi. Selleks pead avaldama rõhku u 2 bar. Mingit kahju käsipumba liigutamine ei tee, kuid kasu sellest samuti ei ole (peale pumbahülsi määrimise).
See punn on otse pöördkolvi peal. Esiteks on seda jube kehva avada ja teiseks ei ole mina üldse kindel, et see pidama jääb kord avatuna. Ka koolis õpetati omal ajal, et ärge seda punni torkige, lihtsam (ja pumba töökindluse huvides) on õhku kõrgesurvepoolest välja ajada pihustitoru kaudu. Käsipumbaga jaoturpumba kõrgesurveosast välja ajada ei ole praktikas võimalik (pöördkolb peab olema väga täpselt ühe silindri avaga kohakuti). Ridapumbaga võiks õnnestuda, kuid seda teeb starter (ning eriti käivitusmootor) palju tõhusamalt.
Su küsimused tunduvad taas olevat sellised, millele saaks kergesti vastuse suvalisest veneaegsest traktoristi käsiraamatust, kui Sa vaid vaevuksid kusagilt sellise hankima. Äää pahanda, kuid mulle tundub imelik sama juttu kaks korda aastas erinevate inimeste jaoks kirjutada...
See punn on otse pöördkolvi peal. Esiteks on seda jube kehva avada ja teiseks ei ole mina üldse kindel, et see pidama jääb kord avatuna. Ka koolis õpetati omal ajal, et ärge seda punni torkige, lihtsam (ja pumba töökindluse huvides) on õhku kõrgesurvepoolest välja ajada pihustitoru kaudu. Käsipumbaga jaoturpumba kõrgesurveosast välja ajada ei ole praktikas võimalik (pöördkolb peab olema väga täpselt ühe silindri avaga kohakuti). Ridapumbaga võiks õnnestuda, kuid seda teeb starter (ning eriti käivitusmootor) palju tõhusamalt.
Su küsimused tunduvad taas olevat sellised, millele saaks kergesti vastuse suvalisest veneaegsest traktoristi käsiraamatust, kui Sa vaid vaevuksid kusagilt sellise hankima. Äää pahanda, kuid mulle tundub imelik sama juttu kaks korda aastas erinevate inimeste jaoks kirjutada...