10-05-2011, 18:06 PM
Paar asja täpsustuseks:
Pumba pea küljes olev jublakas ei olegi mõeldud tavaolukorras mahakruvimiseks - see ei ole õhu väljalaskmiseks, vaid peaks olema rõhutasand. Kui ma eksin, eks targemad parandavad.
Õhku võtab süsteemi siis, kui kütust ei ole või seda on raske kätte saada (ummistused ja läbilaskvad ühendused).
Endal oli aastaid tagasi jama. vahetasin kõrgsurvepumba kõige selle juurde kuuluvaga. Mingi aeg töötas nagu normaalselt, siis hakkas kuidagi lahjaks jääma, siis juba pidevalt õhk sees. Sai kõik viimseni üle käidud, oluliselt paremaks ei läinud. Lõpuks leidsin vea - etteande pumba tagumine klapipealne kork oli ilmselt liialt kõvasti kinni väänatud ja pumba korpusel pragu sees. Ilmselt muutus see pragu aegamööda pikemaks ja laiemaks.
Sai tehtud välkremont - vanale, varem maha võetud, pumba korpusesele olemasolev sisu sisse ja läks.
Pumba pea küljes olev jublakas ei olegi mõeldud tavaolukorras mahakruvimiseks - see ei ole õhu väljalaskmiseks, vaid peaks olema rõhutasand. Kui ma eksin, eks targemad parandavad.
Õhku võtab süsteemi siis, kui kütust ei ole või seda on raske kätte saada (ummistused ja läbilaskvad ühendused).
Endal oli aastaid tagasi jama. vahetasin kõrgsurvepumba kõige selle juurde kuuluvaga. Mingi aeg töötas nagu normaalselt, siis hakkas kuidagi lahjaks jääma, siis juba pidevalt õhk sees. Sai kõik viimseni üle käidud, oluliselt paremaks ei läinud. Lõpuks leidsin vea - etteande pumba tagumine klapipealne kork oli ilmselt liialt kõvasti kinni väänatud ja pumba korpusel pragu sees. Ilmselt muutus see pragu aegamööda pikemaks ja laiemaks.
Sai tehtud välkremont - vanale, varem maha võetud, pumba korpusesele olemasolev sisu sisse ja läks.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!