10-05-2011, 18:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2011, 19:14 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Paremini enam ei saa kui Võsa seletas. Ärge näppige ilma tungiva vajaduseta etteandepumpa, kõrgsurvepumpa, korke ja 6-lisi mutreid! Kütusetorud soovitaks küll selliste otstega hankida, nagu CK kombainil ja T- 150k`l. Mutri keerad voolikule ja siis peenkeermega otsiku keerad mõistlikult mutri-vooliku sisse. Need plekist pigistatavad rõngad või klambrid vooliku vananedes ei kindlusta hermeetilisust. Hakka või uskuma et masinal on hing: mul 70-date aastate T16m käivitub 55 Ah sõiduauto akust. Isegi el.eelsooja ei anna. Starteriga hoog sisse. mürts dekompressioon välja. Ei käivitunud, aga tagant nagu valget tuli? Veel kord hoog üles ja siis kindlasti kostab põta-põta! Mootori (väga hõre juba, starter jõudis väljalülitatud dekompressiooniga ringi vedada)küll vahetasin aasta tagasi uue vastu( oli headest aegadest kuuri alla jäänud kuid ilma KS pumbata ). Toitesüsteem peale ja ei pea käivitamisel käsi naftaseks tegema. Tean et käsietteandepump on olemas ja kindlasti hullusti kinni jäänud, las olla siis. Samas naabrimehe T 25 paarkümmend aastat minu käima vedada. Küll pani Druzba käivitusmootoriks, vahetas startereid- akusid, ks. pump alailma remondimeeste käes, jamab torudega. Ainult niipalju paremaks et varem vedasin ringi mööda küla, käima, siis kooles korra ja teise vedamise järel jäi käima. Nüüd jääb kohe käima... PS See Gruppeni mainitud rõhuhoideklapp on plunzeriga ja peene vedruga õnnetus välja mõeldud, tegin aastaid tagasi ringi YTN, s.o. belarussi kuuliga rõhuklapile. Võibolla tasukski sealt viga otsida. Kui on nii sissetöötatud käsipump, siis seisva mootoriga las sõber pumpab, ise keera paagikork ära ja kuula. Peab kostuma tagasi jooksva kütuse solin ja vapsikusumina moodi töötava rõhuhoideklapi ümin. Kui ei kuule, pole toda 2 at`st rõhku hoideklapi vea tõttu! Väävlirikas kütus sööb peene vedru olematuks- jääb vaid mingi kogus traadijuppe, rõngaid keermesse.