12-05-2011, 20:37 PM
Kuigi buss on passiivselt müügis, ikkagi peab teda ju korras hoidma. Potensiaalsed ostjad näevad ka, mida tehtud on.
Hoojajaks otsustasin kaks kummi ära vahetada. Esikummid kulusid möödunud aastal juba kulumismärgiseni. Tõstsin nüüd tagumised kummid ette ja taha panin suvemustriga kummid. Ette ei tahtnud neid panna, kuna suvekummide diameeter on väiksem. Suurema kummiga on bensiinikulu väiksem. On ju talvekummi iga ring 7cm suveka omast pikem ja samade mootori pööretega saab masin rohkem edasi. Kui vaja kuskilt pori seest läbi sõita, siis läheb talvemustriga ka paremini.
Seoses ratta vahetusega tundsin, et esiratas pöörleb takistusega - pidur natuke peal. Klotsid polnudki väga kulunud, pidurikolvid aga natuke kinni.
Otsustasin, et panen uued klotsid. Siis on kolvid rohkem silindris ja ei jää nii kergesti kinni. Masin ootas ilma klotsideta seni, kuni klotsid tellimise pääle tulid ja täna saidki nad alla. Ketta kõrgema ääre lasin rellakaga maha, pöörleva rattaga. Nii on vanu klotse ka kergem kätte saada. Puhastasin ja määrisin ning uued klotsid saidki pesadesse. Anduri juhtmed panin suporti juures muidugi kenasti oma pesadesse. Edasi nad aga ei lähe, kuna keegi on kunagi auto juhtmed anduriteni maha lõiganud.
Hoojajaks otsustasin kaks kummi ära vahetada. Esikummid kulusid möödunud aastal juba kulumismärgiseni. Tõstsin nüüd tagumised kummid ette ja taha panin suvemustriga kummid. Ette ei tahtnud neid panna, kuna suvekummide diameeter on väiksem. Suurema kummiga on bensiinikulu väiksem. On ju talvekummi iga ring 7cm suveka omast pikem ja samade mootori pööretega saab masin rohkem edasi. Kui vaja kuskilt pori seest läbi sõita, siis läheb talvemustriga ka paremini.
Seoses ratta vahetusega tundsin, et esiratas pöörleb takistusega - pidur natuke peal. Klotsid polnudki väga kulunud, pidurikolvid aga natuke kinni.
Otsustasin, et panen uued klotsid. Siis on kolvid rohkem silindris ja ei jää nii kergesti kinni. Masin ootas ilma klotsideta seni, kuni klotsid tellimise pääle tulid ja täna saidki nad alla. Ketta kõrgema ääre lasin rellakaga maha, pöörleva rattaga. Nii on vanu klotse ka kergem kätte saada. Puhastasin ja määrisin ning uued klotsid saidki pesadesse. Anduri juhtmed panin suporti juures muidugi kenasti oma pesadesse. Edasi nad aga ei lähe, kuna keegi on kunagi auto juhtmed anduriteni maha lõiganud.