18-05-2011, 11:25 AM
Näiteks Perkins diiselmootori klapid (mark 4165),on tehtud samast materjalist. Võibolla saadi mingi aeg aru,et pole mõtet klappe teha erinevast metallist,kuna niikuinii tegemist raskete tingimustega. Arvan seda,et midagi ei juhtu ka siis,kui mõnele vanemale väiksema kubatuuriga mootorile toppida sisse ka pehmemast materjalist klappe. Näituseks vanade statsionaarmootorite ja ka muidugi Ford T klapid on lausa malmtaldrikuga. Vars on rauast,kuid taldrik malmist. Nende eluiga on muidugi lühike,kuid ajab asja ära. Eriti veel kui vaadata asjade vanust ja elukäiku. Kõige kindlam on muidugi kõik omal nahal läbi teha. Siis saab ka pärast öelda,et käis nii kaua. Kaotada pole ka vist eriti midagi. Nii et jõudu katsetamistel!