22-05-2011, 20:35 PM
Loe eespool T 40 kohta kirjutatut, sest D-21 on pool mootorist D 144, seega ka hädad samad. Kui settepoti tühjaks kallad, vala tagasipannes uuesti Dk täis- pole käsipumbaga üleslöömist. Settepotil kaane all vaskvõrguga koonus. Keera ka see korra maha- avadega seib võib täitsa ummistunud olla. Punkt 2- löö käsipumbaga kütet ja kuula paagist- kas soliseb tagasi ja klapp "Ümiseb"? Kui ei, siis tõenäoliselt pumbatagune stutsis asuv rõhuhoideklapp untsus. Punkt 3- peenpuhastusfiltril asuv imepeene külgauguga õhueemaldusstuts ummistunud- torgi vasktraadiga tühjaks. Kui ikka asja ei saa, pead tolle naisterahva sulase omale värbama- tunneb selle põka iseloomu kõige paremini...