22-05-2011, 21:36 PM
(22-05-2011, 02:07 AM)nunu Kirjutas: Panin täna piltide tegemiseks käru järgi ja tegin prooviniitmise ära. Väikesel platsil ja puude, põõsaste vahel manööverdamise teeb käru veelgi kohmakamaks, kui see antud masinaga muidu on. Mis teradesse puutub, siis traktori rootorniiduki terad on liiga suure auguga ja tõenäoliselt korraliku karastusega, nii et uue augu puurimine saab vaevaline olema.
Esmalt suured tänud piltide eest!
Paar küsimust ka tekkis kohe. Kuidas see agregaat rattavõllide otsast ära käib. Ei anna ju külje peale ühelt poolt otsast tõmmata, kuna raam paistab olevat jäik. Rattavõllide otsas on lihtsalt puksid?
Kartsin ise ka, et asi nii hea pööramisega ei tule, et pane aga pang maha ja niida ümbert puhtaks. Mõtlesin, et äkki peaks tegema sellise asja, et sarved ära võtta ja motobloki raam lihtsalt teha pikemaks ja jäigaks. Pööramine hoopis teha taguratastega, nii nagu näiteks Husqvarna raideritel. Masin tuleks ilmselt tunduvalt lühem ja paremini juhitav. Edasiliikumiseks üks jalgpedaal ja tagasikäigu jaoks teine.
Muidugi selline ringiehitus muudab põkat jäädavalt ja sellisega enam maad näiteks freesida ei saa. Samas mitu tükki neid ja ühe võiks katsetusteks ohverdada.
Teradesse auku ei olegi puurida vaja. Mõtlesin, et ostan sellised sirged terad http://www.greene.ee/index.php?page=shop...&Itemid=20
ja sinna tera auku sobivad poldid: http://www.greene.ee/index.php?page=shop...&Itemid=20
Vaja ainult rootori ketta augud suuremaks puurida, originaal M10, need aga M12. Terad lõikaks lihtsalt lühemaks. Võibolla laiust ei olegi vaja puutuda.
Muidu, kuidas see Robin-Subaru mootor ka on ennast õigustanud?
[/quote]