25-05-2011, 09:11 AM
Minu omanduses on sellised riistad nagu JuMZ 88a (suure kabiiniga) ja vene lattniiduk. Proovisin heina niita.
Esimene küsimus: jõuvõtuvõlli lülimine ei taha hästi toimida, miks? Jõuvõtuvõlli lülitamise piiraja on välja lülitatud (kang roolisamba paremal küljel on ettepoole lõpuni lükatud), sidur on põhjani vajutatud. Nüüd, kui jõuvõtuvõlli hooba lülitada, siis toimub jõuvõtuvõlli lülitamine raginaga (sidur jätkuvalt põhjas). Seda just siis, kui jõuvõtuvõllil koormus taga on (lattniiduk), ilma koormuseta lülitub igati sujuvalt. Jääb mulje, et siduri 2. ketas oleks mingil põhjusel kinni.
Teine küsimus: lattvikat ei taha eriti niita, miks?
Vikati terad, sõrad ja nende omavaheline toimimine on minu arust ok. Lõikamisega polegi nagu probleem, lõikab küll. Probleem on selles, et mahaniidetud hein jääb lati peale pidama ja kipub vikatit ummistama. Kas peaks lati kallet muutma? Kui, siis mis põhimõtted asja juures on?
Esimene küsimus: jõuvõtuvõlli lülimine ei taha hästi toimida, miks? Jõuvõtuvõlli lülitamise piiraja on välja lülitatud (kang roolisamba paremal küljel on ettepoole lõpuni lükatud), sidur on põhjani vajutatud. Nüüd, kui jõuvõtuvõlli hooba lülitada, siis toimub jõuvõtuvõlli lülitamine raginaga (sidur jätkuvalt põhjas). Seda just siis, kui jõuvõtuvõllil koormus taga on (lattniiduk), ilma koormuseta lülitub igati sujuvalt. Jääb mulje, et siduri 2. ketas oleks mingil põhjusel kinni.
Teine küsimus: lattvikat ei taha eriti niita, miks?
