25-05-2011, 22:15 PM
Mootor peal nagu naksti, ainult 4-5 korda pidi maha võtma ja veidi lõikuma
Gaasi lahendasin kergelt, veiti käiasin lada originaal kinnitust ja keevitasin kaks kõrva:
Radika Panin veidike kaldu, nüüd läheb mootoriluuk ka kinni ilusti ja kõik toimib nagu vaja. Sidurit ja mootorit proovima ei jõudnud- aku oli liiga tühi ja genekat pole peal, säde vist jäi liiga nõrgaks. Homme laseb peeneks Soojenduse pime on ka omaette teema(pildil näha ka).
Radikas nii siis.
Tagumisest kinnitusest ka pilt:
Põhjus miks aku taha tahan panna:
Ja väike rooste kolle veel:
Kui kedagi huvitab siis keevitan sellise asjaga:
Radika torud tuleb kindlat üle ka värvida, või kuskilt kroomitud/roostevaba/alumiinum sellises mõõdus toru sebida.
Radikale tuleb veel lada originaal elektriline ventilaator ja siis tuleb veel radika ümber korpus, et kapsariivist tulev õhk mööda ei pääseks radikast.
Gaasi lahendasin kergelt, veiti käiasin lada originaal kinnitust ja keevitasin kaks kõrva:
Radika Panin veidike kaldu, nüüd läheb mootoriluuk ka kinni ilusti ja kõik toimib nagu vaja. Sidurit ja mootorit proovima ei jõudnud- aku oli liiga tühi ja genekat pole peal, säde vist jäi liiga nõrgaks. Homme laseb peeneks Soojenduse pime on ka omaette teema(pildil näha ka).
Radikas nii siis.
Tagumisest kinnitusest ka pilt:
Põhjus miks aku taha tahan panna:
Ja väike rooste kolle veel:
Kui kedagi huvitab siis keevitan sellise asjaga:
Radika torud tuleb kindlat üle ka värvida, või kuskilt kroomitud/roostevaba/alumiinum sellises mõõdus toru sebida.
Radikale tuleb veel lada originaal elektriline ventilaator ja siis tuleb veel radika ümber korpus, et kapsariivist tulev õhk mööda ei pääseks radikast.