25-05-2011, 22:15 PM
Mootor peal nagu naksti, ainult 4-5 korda pidi maha võtma ja veidi lõikuma
![[Pilt: ladamotopeal3.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/ladamotopeal3.jpg)
![[Pilt: ladamotopeal2.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/ladamotopeal2.jpg)
![[Pilt: ladamotopeal4.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/ladamotopeal4.jpg)
![[Pilt: ladamotopeal5.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/ladamotopeal5.jpg)
Gaasi lahendasin kergelt, veiti käiasin lada originaal kinnitust ja keevitasin kaks kõrva:
![[Pilt: Picture011-5.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Picture011-5.jpg)
Radika Panin veidike kaldu, nüüd läheb mootoriluuk ka kinni ilusti ja kõik toimib nagu vaja. Sidurit ja mootorit proovima ei jõudnud- aku oli liiga tühi ja genekat pole peal, säde vist jäi liiga nõrgaks. Homme laseb peeneks
Soojenduse pime on ka omaette teema(pildil näha ka).
![[Pilt: Radikaspeal4.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal4.jpg)
![[Pilt: Radikaspeal6.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal6.jpg)
Radikas nii siis.
![[Pilt: Radikaspeal5.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal5.jpg)
![[Pilt: Radikaspeal.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal.jpg)
Tagumisest kinnitusest ka pilt:
![[Pilt: Radikaspeal7.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal7.jpg)
Põhjus miks aku taha tahan panna:
![[Pilt: Radikaspeal1.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal1.jpg)
Ja väike rooste kolle veel:
![[Pilt: Radikaspeal2.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal2.jpg)
Kui kedagi huvitab siis keevitan sellise asjaga:
![[Pilt: Radikaspeal3.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal3.jpg)
Radika torud tuleb kindlat üle ka värvida, või kuskilt kroomitud/roostevaba/alumiinum sellises mõõdus toru sebida.
Radikale tuleb veel lada originaal elektriline ventilaator ja siis tuleb veel radika ümber korpus, et kapsariivist tulev õhk mööda ei pääseks radikast.

![[Pilt: ladamotopeal3.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/ladamotopeal3.jpg)
![[Pilt: ladamotopeal2.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/ladamotopeal2.jpg)
![[Pilt: ladamotopeal4.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/ladamotopeal4.jpg)
![[Pilt: ladamotopeal5.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/ladamotopeal5.jpg)
Gaasi lahendasin kergelt, veiti käiasin lada originaal kinnitust ja keevitasin kaks kõrva:
![[Pilt: Picture011-5.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Picture011-5.jpg)
Radika Panin veidike kaldu, nüüd läheb mootoriluuk ka kinni ilusti ja kõik toimib nagu vaja. Sidurit ja mootorit proovima ei jõudnud- aku oli liiga tühi ja genekat pole peal, säde vist jäi liiga nõrgaks. Homme laseb peeneks

![[Pilt: Radikaspeal4.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal4.jpg)
![[Pilt: Radikaspeal6.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal6.jpg)
Radikas nii siis.
![[Pilt: Radikaspeal5.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal5.jpg)
![[Pilt: Radikaspeal.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal.jpg)
Tagumisest kinnitusest ka pilt:
![[Pilt: Radikaspeal7.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal7.jpg)
Põhjus miks aku taha tahan panna:
![[Pilt: Radikaspeal1.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal1.jpg)
Ja väike rooste kolle veel:
![[Pilt: Radikaspeal2.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal2.jpg)
Kui kedagi huvitab siis keevitan sellise asjaga:
![[Pilt: Radikaspeal3.jpg]](http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/Radikaspeal3.jpg)
Radika torud tuleb kindlat üle ka värvida, või kuskilt kroomitud/roostevaba/alumiinum sellises mõõdus toru sebida.
Radikale tuleb veel lada originaal elektriline ventilaator ja siis tuleb veel radika ümber korpus, et kapsariivist tulev õhk mööda ei pääseks radikast.