26-05-2011, 20:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2011, 20:41 PM ja muutjaks oli CORRADOg60.)
Paberite järgi MF-70 süütenurk 3,5 +/- 0.3 mm. Kontaktivahe 0,3-0,5mm. Küünlal 0.6- 0,7.
Aga jah, see et pöörded üles kisub, viitab suure tõenäosusega lisaõhule...
Pole mõtet enne karpat näppima hakata, kui tihendid korras.
Karpa regull ikka nagu elementaarkarburaatoril, segukruvi ja tühikäigu piirdekruvi. Kui enne toimis, siis nõela asendit muutma ei tasu esimese hooga minna.
Kuidas käima läheb? Enda MF-i käivitamine muutus parajaks peavaluks, kui otsatihend ära läks... Ja magneetopoolse tihendi mineku järel kaob varsti ka säde, sest peksab küttesegu kontaktide vahele. Vähemalt mul on nii juhtunud...
Aga jah, see et pöörded üles kisub, viitab suure tõenäosusega lisaõhule...
Pole mõtet enne karpat näppima hakata, kui tihendid korras.
Karpa regull ikka nagu elementaarkarburaatoril, segukruvi ja tühikäigu piirdekruvi. Kui enne toimis, siis nõela asendit muutma ei tasu esimese hooga minna.
Kuidas käima läheb? Enda MF-i käivitamine muutus parajaks peavaluks, kui otsatihend ära läks... Ja magneetopoolse tihendi mineku järel kaob varsti ka säde, sest peksab küttesegu kontaktide vahele. Vähemalt mul on nii juhtunud...