27-05-2011, 10:51 AM
Vaatasin ka mina laadal,seda Kettenkradi lähemalt. Mis,restoreerimis tööd puudutab siis selle kohta ei ole ainsatki halba sõna öelda. Ksf Kass välja pakutud suur kütusekulu ei ole mingi näitaja sõjaaaegse masina puhul,sest tollel ajal olid mängu reeglid ikka hoopis teised ja 2,0 liitrine Opel Kadett?Olympia? mootor on ilmselt piisav jõuallikas seda edasi vedamiseks.
Väiksemaga jõuallikaga ei tuleks vist selle masina liigutamine eriti hästi välja
Sellise masina juppe olen kunagi ka Kurtna laadal näinud ja ka militaar foorumites lugedes on mõni üksik osa maa seest välja tulnud. Aga, kuhu siis ikkagi need komplektsed Kettenkradid Eestist kadusid? Ma ise kahtlustan,et meie piiriäärsed naabrid ilmselt tassisid endale ära
.
Hoopis tõsisemaks pähkliks laadal osutus see Zündapp K800,mille puhul ei saanud osa rahvast pihta,et kas ikka on 4 silindrine või 2 silindrine boksermootor. Õnneks pean tagant järgi tõdema,et mul oli õigus,et tegu oli ikka 4 silindrise mootoriga,kuna milleks 1 silindrile siis 2 küünalt ja 2 väljalaske toru
Väiksemaga jõuallikaga ei tuleks vist selle masina liigutamine eriti hästi välja

Sellise masina juppe olen kunagi ka Kurtna laadal näinud ja ka militaar foorumites lugedes on mõni üksik osa maa seest välja tulnud. Aga, kuhu siis ikkagi need komplektsed Kettenkradid Eestist kadusid? Ma ise kahtlustan,et meie piiriäärsed naabrid ilmselt tassisid endale ära

Hoopis tõsisemaks pähkliks laadal osutus see Zündapp K800,mille puhul ei saanud osa rahvast pihta,et kas ikka on 4 silindrine või 2 silindrine boksermootor. Õnneks pean tagant järgi tõdema,et mul oli õigus,et tegu oli ikka 4 silindrise mootoriga,kuna milleks 1 silindrile siis 2 küünalt ja 2 väljalaske toru
