29-05-2011, 16:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2011, 16:07 PM ja muutjaks oli stihl.)
(29-05-2011, 15:27 PM)denis23 Kirjutas: ... kesklinna panipaigas ja uus nagu prillikivi.
Ma pidasi silmas seda, et kõigepealt oli sul vaip aastast 1960, mis ära mädanes...eksole. 51a tänaseks vana.
Pärast panid teise mehe vana ja enda jaoks "uue" (e tänaseks mitte vanema kui 45a vana...) ja taas mädanes....
Miskipärast.
Ja, oh imet, 2009 aasta vaip ei tohletagi kahe aastaga ära. Ilmselt on süüdi ikkagi "niiskuse puudumine"...
Mõnel mehel on kodus põrandavaip, mis samuti vblla pärit aastast 1960. Ega ta nüüd vist nii väga käidav/puhastatav tänapäeval ei ole...
Muuseumis tõmbavad samuti paela ette, et ei tallataks.
Mis ma tahan öelda, et kui sa autot igapäevaselt kasutad, siis kulub/mädaneb max. 30 aastaga ära suvaliselt paigaldatud vaip ning lagi.
Cabrio- ja liimitud vinüülkatuse iga aga on veelgi lühem, ehk sõitva cabrio katust vahetatab hoolikas peremees u 10e aasta tagant ja nii on.
Ehk see on samasugune hooldusosa nagu õlifiltergi, ainult vähe pikema intervalliga...
Harjuge ära nende tõsiasjadega elu kaduvuse suhtes ning ärge püüdkegi koguaeg leiutada midagi autoinseneridest paremat...
P.S. Ja nüüd pole vaja vaidlema hakata tänapäevaseid plastmassvaipu näiteks tuues...Bemmi insenerid ntx. on tohutult vaeva näinud, et algselt suht igavene plastmass samuti vananeks nagu kõik muud asjadki siin elus. Muidu mõni mees sõidabki oma E39 (jne kõik E... toidulisandid kuni tänapäevani välja) termostaadi korpusega eluaeg ja ei tahagi 70€ eest iga 7e aasta tagant uut osta...