29-05-2011, 17:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2011, 17:12 PM ja muutjaks oli Daniil.)
Millest järeldad, et just süüde paigast ära ? Läbi süüte kontaktide ühendatud pirn peab kustuma hooratta "P" märgi klappimisel karteril oleva märgiga, seejuures peab süüte automaat olema varaseimas asendis )(lahti surutud), siis on süüde õige ja see ei tohiks paljalt mootori kuumaksminemine pärast küll paigast minna, kui korralikult kinni keeratud.
Iseasi, et kontaktid võival olla väga kulunud ja logiseda igalt poolt või on nukkvõllil loks sees, sellisel juhul süüdet õigeks ei saagi - annad aga mõned korrad vänta ja jälle paigast ära. Ka tasub kontrollida, kas kõik süüte automaadi verdukesed on endiselt alles ja et see mehhanism oleks puhas ja iga kord samasse asendisse naaseks.
Minu arvates on siiski tõenäolisem, et segu liiga rikas, kui mootor kuumalt ei toimi.
Iseasi, et kontaktid võival olla väga kulunud ja logiseda igalt poolt või on nukkvõllil loks sees, sellisel juhul süüdet õigeks ei saagi - annad aga mõned korrad vänta ja jälle paigast ära. Ka tasub kontrollida, kas kõik süüte automaadi verdukesed on endiselt alles ja et see mehhanism oleks puhas ja iga kord samasse asendisse naaseks.
Minu arvates on siiski tõenäolisem, et segu liiga rikas, kui mootor kuumalt ei toimi.