29-05-2011, 21:24 PM
Ma pole küll konktreetselt kursis Zidi mootoriga,aga nagu kõikidel teistel 2 taktilistel siis soovitan:
Võtta juba nii kaua seisnud mootor täitsa pilpaks laiali ja vaadata üle kõik hammasrattad,laagrid,tihendid jne. Sest näiteks simmeringtihendid kaotavad ka ajaga oma võimet taluda surve/vaakumit,seisev mootor korjab niiskus mis paneb mootori seestpoolt roostetama. Lisaks karburaatorisse tekivad sadestised mis võivad düüsid ja nõelklapi kinni kleepida. Ka voolikud ning muu säärane kummikraam ei pruugi enam elastne ning tihendav olla. Mõtekam on need korraga vahetada kui jääda mingi 1 eurise jupi pärast tee peale.
Kontakt süüte puhul jah lihvi kontaktid ja süütenukk(mida mööda kontaktid jooksevad) üle ja pane kontakti vahe ka paika.
Võtta juba nii kaua seisnud mootor täitsa pilpaks laiali ja vaadata üle kõik hammasrattad,laagrid,tihendid jne. Sest näiteks simmeringtihendid kaotavad ka ajaga oma võimet taluda surve/vaakumit,seisev mootor korjab niiskus mis paneb mootori seestpoolt roostetama. Lisaks karburaatorisse tekivad sadestised mis võivad düüsid ja nõelklapi kinni kleepida. Ka voolikud ning muu säärane kummikraam ei pruugi enam elastne ning tihendav olla. Mõtekam on need korraga vahetada kui jääda mingi 1 eurise jupi pärast tee peale.
Kontakt süüte puhul jah lihvi kontaktid ja süütenukk(mida mööda kontaktid jooksevad) üle ja pane kontakti vahe ka paika.