31-05-2011, 14:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2011, 14:57 PM ja muutjaks oli Timm.)
M3'dega (kusjuures MZ, mitte M3. Z seal taga on заменяемый) on üldsegi imelik lugu. T-100M'l on kaks paari tugirullikuid üleval, M3'l (väidetavalt) ainult üks. Samuti on M3'l juba T-130'ga analoogne juhtimissüsteem, so ühe kangiga. Tähikuid vahetasid töömehed ise, võib juhtuda, et nii paljudelgi vanadel traktoritel on uued tähikud all. Ja tõesti, 70'ndate keskpaigast tulid M3'd juba kui üleminekuvariant T-100M ja T-130 vahel.
Lisan pildi Tšeljabinski tehase hoovist.
Pildi vasakus servas on kenasti näha üks tibukollane 100, millel uued tähikud all.
![[Pilt: 08511327545adc.jpg]](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/340/226/08511327545adc.jpg)
Huvitav aga, mis ajast tähikukaitsed tekkisid? Küllalt ju neid josse, millel tähikud paljad. Vahel aga kohtab neidki, millel tähikute ees poolringikujulised kaitsed. Pildi all servas on kenasti näha nii kaitsetega kui kaitseteta jossi.
Lisan pildi Tšeljabinski tehase hoovist.
Pildi vasakus servas on kenasti näha üks tibukollane 100, millel uued tähikud all.
![[Pilt: 08511327545adc.jpg]](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/340/226/08511327545adc.jpg)
Huvitav aga, mis ajast tähikukaitsed tekkisid? Küllalt ju neid josse, millel tähikud paljad. Vahel aga kohtab neidki, millel tähikute ees poolringikujulised kaitsed. Pildi all servas on kenasti näha nii kaitsetega kui kaitseteta jossi.