05-06-2011, 20:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-02-2012, 20:28 PM ja muutjaks oli meli666.)
Nii, nüüdseks juba muruplatsid ükskord kõik läbi niidetud ja esile kerkisid ka mõned vead.
Esiteks sai algul tehtud see keskelt pööramine natuke vale. Nimelt peab esi- ja tagateljest keskele käändmiku juurde olema sama pikkus, muidu ei käi tagarattad esimeste jälgedes. Mul sai see tagumine osa algul pikem, aga nüüd see viga parandatud. Pöörderaadius nüüd väga hea, 40cm eseme ümber saab ringiratast ilusti tiirutada. Arvan, et tuleb jääda ikkagi selle lahenduse juurde. Ainult pööravad tagarattad nii head juhtimist vist ei võimalda ja lisaks tolle lahenduse puhul tagarattad esimeste jälgedes ei käi.
Tagurpidi käigu link sai pandud teise sarve külge ülespoole, muid kippus põlvi nühkima.
Üks viga vaevab aga eriti seal, kus vaja palju niiöelda nullpöördeid teha-aias. Nimelt nõuab omajagu jõudu see sarvedest pööramine täitsa risti. Õnneks otse tõmbab ennast ise. Lisaks see viga ka, et täispööret saab teha ainult vasakule, paremale keerates jääb edasikäigu link liiga kaugele käest ja peab istmelt õrnalt püsti tõusma.
Äkki keegi oskab head lahendust pakkuda, kuidas seda pööramist kergemaks teha. Mõtlesin sarved üldse ära kaotada, kuid kuidas siis teha.
Lääne raideritel osadel on vist hüdroga ja odavamatel kuidagi trossidega. Keegi äkki teab, kuidas see trossimajandus toimib?
Mõtlesin ka mingit roolikarpi panna, aga saaks seda üldse kasutada? Mingi Gaz 53 karbi leidsin kuurialt, aga see liialt raske ja suur. Millisel vene tehnikal veel on sellist tüüpi kasutusel, peaks olema ikka mõõtmetelt väiksem.
Esiteks sai algul tehtud see keskelt pööramine natuke vale. Nimelt peab esi- ja tagateljest keskele käändmiku juurde olema sama pikkus, muidu ei käi tagarattad esimeste jälgedes. Mul sai see tagumine osa algul pikem, aga nüüd see viga parandatud. Pöörderaadius nüüd väga hea, 40cm eseme ümber saab ringiratast ilusti tiirutada. Arvan, et tuleb jääda ikkagi selle lahenduse juurde. Ainult pööravad tagarattad nii head juhtimist vist ei võimalda ja lisaks tolle lahenduse puhul tagarattad esimeste jälgedes ei käi.
Tagurpidi käigu link sai pandud teise sarve külge ülespoole, muid kippus põlvi nühkima.
Üks viga vaevab aga eriti seal, kus vaja palju niiöelda nullpöördeid teha-aias. Nimelt nõuab omajagu jõudu see sarvedest pööramine täitsa risti. Õnneks otse tõmbab ennast ise. Lisaks see viga ka, et täispööret saab teha ainult vasakule, paremale keerates jääb edasikäigu link liiga kaugele käest ja peab istmelt õrnalt püsti tõusma.
Äkki keegi oskab head lahendust pakkuda, kuidas seda pööramist kergemaks teha. Mõtlesin sarved üldse ära kaotada, kuid kuidas siis teha.
Lääne raideritel osadel on vist hüdroga ja odavamatel kuidagi trossidega. Keegi äkki teab, kuidas see trossimajandus toimib?
Mõtlesin ka mingit roolikarpi panna, aga saaks seda üldse kasutada? Mingi Gaz 53 karbi leidsin kuurialt, aga see liialt raske ja suur. Millisel vene tehnikal veel on sellist tüüpi kasutusel, peaks olema ikka mõõtmetelt väiksem.