06-06-2011, 09:40 AM
Arusaadav mõte. Minu loogika oli selles et pööramisele mõjuvad jõud liiguks horisontaalsuunal. Roolikarbi pendelhooba silmas pidades, toimub sellega vertikaalisuunas liigutamine. Iseenesest autodel see muidugi toimib, aga neil ka pikem roolivarras. Lühem võib murdma hakata. Kui soov Gazooni vms roolikarpi kasutada, siis ma prooviks ta külili panna selliselt, et teoratta võll jääks keskliigendi kohale ning rooli tooks 90kraadise reduktoriga üles. Päris naljakas lahendus iseenesest, eriti veel kui valele poole pöörama hakkab)))). Ka seda viga saab koonushammasratastega reduktoriga parandada, kas veab pealt või altpoolt võlli.
Tegelt pigem soovitaks mõne sõiduato hammaslattrooli, neil tavaliselt ka roolivõllil paar liigendit küljes, ehk võimalus sõiduasendile mugavust luua.
Terv.,
IP
Tegelt pigem soovitaks mõne sõiduato hammaslattrooli, neil tavaliselt ka roolivõllil paar liigendit küljes, ehk võimalus sõiduasendile mugavust luua.
Terv.,
IP