06-06-2011, 19:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2011, 20:46 PM ja muutjaks oli meli666.)
(06-06-2011, 09:40 AM)Isapull Kirjutas: Kui soov Gazooni vms roolikarpi kasutada, siis ma prooviks ta külili panna selliselt, et teoratta võll jääks keskliigendi kohale ning rooli tooks 90kraadise reduktoriga üles.
Terv.,
IP
Aga kas siis mitte nii ei saaks teha, et Gaz roolikarbi korpuse kinnitaks jäigalt tagumise raami kesktoru külge. Paneks ta nii, et see väljundvõll jääks otsapidi allapoole. Esimese raami keskosa keevitaks siis juba roolikarbi väljundvõlli otsas oleva pendelhoova külge. Arvan, et Gazi väljundvõll piisavalt jäme, et sellise kerge masina puhul see läbi ei paindu.
Aga seda peab veel vaatama, palju see väljundvõll pöörab, ilmselt 180 kraadi vist mitte.
Ja häda ka sellega, et sellise lahenduse puhul jääb ta kahjuks valele poole pöörama ja ainult kardaanidega rooli keeramise varda viimisest horisontaalist vertikaali ei piisa. Vaja ka kahe hammasrattaga reduktor vahele lisada, et pöörde suunda muuta. Või tegelikult, kui see väljundvõll teistpidi pöörata 180 kraadi, siis vist hakkab isegi õigesti tööle.
Kui häiriv see on, et kui rooliratast keerata paremale ja masin läheb vasakule. Võibolla harjub ruttu ära.
Kuna sellist väikest 90 kraadi reduktorit nii väga kuskilt ei leia ilmselt, siis äkki prooviks selle nurga muutuse saavutada kardaanidega.
Näiteks, palju üks tavaline MTZ 82 roolisüsteemis olev kardaanliigend kannataks nurka muuta? Neid vedeleb ja saaks ära kasutada. Üks kindlasti vist 90 kraadi nurka muuta ei võimalda, aga kaks?