09-06-2011, 19:12 PM
Oeh oeh oeh....
Kas mitte kõige normaalsem lahendus poleks sul mootorit maha ning täitsa pulkadeks tõmmata,sest igast "leiutamised" lõppevad varem või hiljem ikka kohas kuhu päike ei paista.
Parem on ju ikka ühekorraga teha kui koguaeg parandad ainult SELLE vea ära mille pärast mootor konkreetselt seisma jääb ning töö tegemisele kriipsu tõmbab.
--------
Kogu rõngaste kinnijäämine tundub suht jama jutt olevat. Pigem asja taga juhtum ikka kus mootor töötab õlita/lastakse hästi kuumaks ja siis kolb paisub ja rõngad sulavad tema "sisse" kinni. Kolvi mahajahtudes ju rõngad mitte ei liibu vastu silindrit vaid on kolvirõnga pilus. Isegi kui sa saad need lahti siis ikka sul puudub normaalne kompresioon.
Ehk teisisõnu tõmba mootor laiali ja räägi mis karul kõhus. Tihendid ja zimmekad ei maksa suurt miskit sellele,aega läheb tõesti palju aga mis seal ikka
Kas mitte kõige normaalsem lahendus poleks sul mootorit maha ning täitsa pulkadeks tõmmata,sest igast "leiutamised" lõppevad varem või hiljem ikka kohas kuhu päike ei paista.
Parem on ju ikka ühekorraga teha kui koguaeg parandad ainult SELLE vea ära mille pärast mootor konkreetselt seisma jääb ning töö tegemisele kriipsu tõmbab.
--------
Kogu rõngaste kinnijäämine tundub suht jama jutt olevat. Pigem asja taga juhtum ikka kus mootor töötab õlita/lastakse hästi kuumaks ja siis kolb paisub ja rõngad sulavad tema "sisse" kinni. Kolvi mahajahtudes ju rõngad mitte ei liibu vastu silindrit vaid on kolvirõnga pilus. Isegi kui sa saad need lahti siis ikka sul puudub normaalne kompresioon.
Ehk teisisõnu tõmba mootor laiali ja räägi mis karul kõhus. Tihendid ja zimmekad ei maksa suurt miskit sellele,aega läheb tõesti palju aga mis seal ikka
