10-06-2011, 21:29 PM
Nii, mõeldud nii ja naapidi, aga asi edeneda kuidagi ei taha.
Gaz roolikarpi kasutada selliselt, nagu mõtlesin, ei saa. Väljundvõlli pöördenurk kuskil 100 kraadi ainult.
Veel torkas pähe mõte kasutada MB1 enda käigukast reduktorit selliselt nagu allpool. Esimese raami poole kinnitan rattavõlli külge ja taguosa korpuse enda külge. Rooli jaoks ka kohe rihmaratta võllilt väljavõte olemas, ei ole vaja kardaanidega nurka muuta. Lisaks oleks pööramise jõumoment ja kiirus suisa kahe käiguga reguleeritav.
Aga käigukastil selline häda, et rooli peab vähemalt pool pööret tühja pöörama, et asi mõikaks. Asjal sees palju kette ja pingutid puuduvad. Ja ega neid eriti sinna teha ka ei anna. Kardan, et asi hakkab ujuma ja sõidusuuna säilitamiseks rooliga vaja vehkida. Nii et see mõte ka ei sobi.
Proovin teha ka vist ikka tagumiste rataste pööramisega. Sai kola alt välja otsitud üks vana CK-4 pooleks läinud tagasild. Raske ta on, aga kui sealt ainult käändteljed lõikuriga välja nosida, siis raskeks asi ei lähe. Vähemalt korralikud pronkspuksidel ja laagril asjad.
Oskab keegi öelda, miks on käändtelgede tapid viltu tehtud sillatala suhtes? Kas see parandab mingil määral pööramist rataste kalde muutusega?
Gaz roolikarpi kasutada selliselt, nagu mõtlesin, ei saa. Väljundvõlli pöördenurk kuskil 100 kraadi ainult.
Veel torkas pähe mõte kasutada MB1 enda käigukast reduktorit selliselt nagu allpool. Esimese raami poole kinnitan rattavõlli külge ja taguosa korpuse enda külge. Rooli jaoks ka kohe rihmaratta võllilt väljavõte olemas, ei ole vaja kardaanidega nurka muuta. Lisaks oleks pööramise jõumoment ja kiirus suisa kahe käiguga reguleeritav.
Aga käigukastil selline häda, et rooli peab vähemalt pool pööret tühja pöörama, et asi mõikaks. Asjal sees palju kette ja pingutid puuduvad. Ja ega neid eriti sinna teha ka ei anna. Kardan, et asi hakkab ujuma ja sõidusuuna säilitamiseks rooliga vaja vehkida. Nii et see mõte ka ei sobi.
Proovin teha ka vist ikka tagumiste rataste pööramisega. Sai kola alt välja otsitud üks vana CK-4 pooleks läinud tagasild. Raske ta on, aga kui sealt ainult käändteljed lõikuriga välja nosida, siis raskeks asi ei lähe. Vähemalt korralikud pronkspuksidel ja laagril asjad.
Oskab keegi öelda, miks on käändtelgede tapid viltu tehtud sillatala suhtes? Kas see parandab mingil määral pööramist rataste kalde muutusega?