12-06-2011, 18:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2011, 21:06 PM ja muutjaks oli kass.)
Ja ei tule kelleltki mingeid asjalikke vihjeid...Suuremad jalgrattahuvilised teevad näo, et midagi pole näinud ega kuulnud...
Peale ketiratta pole eriti millestki kinni hakata. Probleem aga selles, et ketiratas ei pruugi olla algne ja lisaks on selle Herculese firmaga sellised lood, et neid oli vähemalt 2 tk, seda siis suurtest tegijatest. Üks Saksamaal ja teine Inglismaal. Antud ketiratas peaks olema inglise tehase oma, ka pöördepiduri augu puudumine raamikaelamuhvil on küllaltki "ebasaksalik", ehk siis sobiks inglismaale. Kui sadul on algne, siis ka selle kirja "...oomfeld" ? järgi võiks olla inglane, kahju, et pole pealt pilti. Ka tagaporilaud ning keksjooksu määrdenippel (kas ei tuvasta klapil mingeid kirju?) võiksid vast sobida inglasele. Paraku ei julge ma väita, kas inglise Hercules sellise kujuga raame üldse tegi. Raamikõverus on küllaltki iseloomuliku sirgelt allatuleva ülemise toruga (aga eks neil kõigil oli midagi sarnast). Ka ei tea ma sellise kinnitusega silti inglise Herculestel (mis muidugi ei tähenda, et sellist ei või olla). Üks levinum variant oli suhteliselt ümmargune silt 2 horisontaalse kinitusega.
Eraldi teema on esihark ja lenks. Hark on nn rootsi tüüpi, ei tahaks sellest eriti üksikasjaliselt kirjutada, sest teadmised puuduvad. Kasutasid ka Austria-Ungari lagunemisel tekkinud riigid sellise krooniga esiharke, näit. Tšehhi ja Austria..aga nendele see raam ka nagu ei viitaks. Ja tundub see hark raamile nagu hästi sobivat, ei mingit sobitamist ega vahetükke..
Imelik on raaminr puudumine, kuigi sellist asja ette tuleb. Vahel pole nr-t löödudki ja vahel on ta kõrvaldatud.
Kas kurblivõlli muhvi alunisel küljel (jalgratta "kõhuall") pole midagi huvitavat - kuulikausside kinnitamise kiile, raaminr-t vms ?
Minul on jah üks saksa Herculese raamijäänus, aga saksa herculesele nagu viiteid siin pole, nii et võta kinni, mis on.

Peale ketiratta pole eriti millestki kinni hakata. Probleem aga selles, et ketiratas ei pruugi olla algne ja lisaks on selle Herculese firmaga sellised lood, et neid oli vähemalt 2 tk, seda siis suurtest tegijatest. Üks Saksamaal ja teine Inglismaal. Antud ketiratas peaks olema inglise tehase oma, ka pöördepiduri augu puudumine raamikaelamuhvil on küllaltki "ebasaksalik", ehk siis sobiks inglismaale. Kui sadul on algne, siis ka selle kirja "...oomfeld" ? järgi võiks olla inglane, kahju, et pole pealt pilti. Ka tagaporilaud ning keksjooksu määrdenippel (kas ei tuvasta klapil mingeid kirju?) võiksid vast sobida inglasele. Paraku ei julge ma väita, kas inglise Hercules sellise kujuga raame üldse tegi. Raamikõverus on küllaltki iseloomuliku sirgelt allatuleva ülemise toruga (aga eks neil kõigil oli midagi sarnast). Ka ei tea ma sellise kinnitusega silti inglise Herculestel (mis muidugi ei tähenda, et sellist ei või olla). Üks levinum variant oli suhteliselt ümmargune silt 2 horisontaalse kinitusega.
Eraldi teema on esihark ja lenks. Hark on nn rootsi tüüpi, ei tahaks sellest eriti üksikasjaliselt kirjutada, sest teadmised puuduvad. Kasutasid ka Austria-Ungari lagunemisel tekkinud riigid sellise krooniga esiharke, näit. Tšehhi ja Austria..aga nendele see raam ka nagu ei viitaks. Ja tundub see hark raamile nagu hästi sobivat, ei mingit sobitamist ega vahetükke..
Imelik on raaminr puudumine, kuigi sellist asja ette tuleb. Vahel pole nr-t löödudki ja vahel on ta kõrvaldatud.
Kas kurblivõlli muhvi alunisel küljel (jalgratta "kõhuall") pole midagi huvitavat - kuulikausside kinnitamise kiile, raaminr-t vms ?
Minul on jah üks saksa Herculese raamijäänus, aga saksa herculesele nagu viiteid siin pole, nii et võta kinni, mis on.