12-06-2011, 20:00 PM
Toon tänase seisuga 5. leheküljele vajunud LAZi teema üle pika aja korraks taas ülespoole. Käesoleva postitusega annan huvilistele üldiselt teada, et peale pikka vaikelu on minu LAZide osas toimunud üks arengujõnks ülespoole – nimelt LAZid vahetasid selle nädala jooksul oma asukohta. Kaks aastat ja pool veel otsa on möödas päevast, mil need uhkelt soetatud sai. Mida aeg edasi, seda enam oli näha, et kiirelt ka mitte üks kahest sõitu siiski ei lähe. Tuleb tunnistada, et neid soetades olin liiga optimistlik, elu on läinud siiski raskemalt ja helget aega veel ei paista ka täna. Ainsa tegevusena on kogutud varumaterjali. Samas annab ka ilma rahata üht-teist ära teha, kuid sellisel rendipinnal, kus need Tartus olid, mingit puhastus- ja korrastustegevust siiski teha ei saa. Nüüd on mul olemas koht, kus esialgu üks LAZ kahest ette võtta, mis tähendab peamiselt salongi eemaldamist ja raami puhastamist. Edasine tegevus – raami keevitamine-tugevdamine, mootor, veermik, elektroonika – nõuab juba spetsialistide abi ja rahalisi investeeringuid. Tõele näkku vaadates seda sel aastal ette võtta veel ei saa. Kuid mina olen rahul sellegagi, et LAZid on toodud Tallinnale lähemale ning on võimalus üks kahest korralikult ära korrastada-puhastada. Eks see dilemma veel on, kumb: kas parema väljanägemisega, kuid ZILi kapotiga 580 või pisut väsinum, kuid originaalsem 574AJU. Otsus lähtub kere seisukorrast. Järgmiste võimaluste avanedes saaks spetsialistide kaasabil jätkata juba tõsisema tegevusega. Kes arvas, et LAZ(id) paari aastaga sõitu saab, tulgu maa peale tagasi, nii kiirelt see nüüd ei lähe. Tasa ja targu, etapi kaupa, vastavalt võimalustele asjaga tegeletud saab ja küll kord saabub ka päev, mil üks mu LAZ sõitu läeb.
Teistele edu soovides,
Alar
Teistele edu soovides,
Alar