17-06-2011, 22:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2011, 22:30 PM ja muutjaks oli denis23.)
Sõltuvalt autost. Kuna Sina pole midagi öelnud ei automärgist, ega selle ülejäänu seisukohast, siis ma ei oska ka seisukoht võtta.
Juhul kui tõesti tegemist just KONKREETSE ajalooga autoga pole - a la tõesti end. ralliauto etc, siis mina eriti ei põeks. Aga kõik on ülimalt individuaalne, ning minu arvamus ei pruugi kõigidele meeldima.
Kordan - kõik sõltub konkreetsest uunikumist, ma olen näinud näiteks mõnel oksjonil isegi eraldi kirjad "autol on säilinud osaliselt originaalvärvkate" või "originaalsed polstrid" - just toodi eraldi väärtusena.Ja ilmselt kui uus omanik laseb see ümber tegema, siis auto väärtus kaotab. Üks näide originaalselt säilinud autost mille väärtus on kõrge on näiteks siin:
http://www.leriche.com/sales.php?car=246
Aga auto on ka selline. Kusjuures, ma arvan, näiteks, Horch 951 sellises originaalses seisundis (tõepoolest pole kunagi sellist näinud) maksaks juba oluliselt rohkem kui professionaalselt taastatud masin mida turul on üsna mitu. Aga see on jälle minu isiklik arvamus.
Aga kui suvalisel Mossel, Volgal või Chevyl näidatakse roostes kapotialust ning öeldakse - näed, originaal on, siis see kindlasti ei ole see.
Mis puutub uunikumiregistrisse, siis minule tundub ,et EV-s selle nõuded on ülioluliselt tugevamad kui Soomes, ning ka tähendus on teistsugune.
Juhul kui tõesti tegemist just KONKREETSE ajalooga autoga pole - a la tõesti end. ralliauto etc, siis mina eriti ei põeks. Aga kõik on ülimalt individuaalne, ning minu arvamus ei pruugi kõigidele meeldima.
Kordan - kõik sõltub konkreetsest uunikumist, ma olen näinud näiteks mõnel oksjonil isegi eraldi kirjad "autol on säilinud osaliselt originaalvärvkate" või "originaalsed polstrid" - just toodi eraldi väärtusena.Ja ilmselt kui uus omanik laseb see ümber tegema, siis auto väärtus kaotab. Üks näide originaalselt säilinud autost mille väärtus on kõrge on näiteks siin:
http://www.leriche.com/sales.php?car=246
Aga auto on ka selline. Kusjuures, ma arvan, näiteks, Horch 951 sellises originaalses seisundis (tõepoolest pole kunagi sellist näinud) maksaks juba oluliselt rohkem kui professionaalselt taastatud masin mida turul on üsna mitu. Aga see on jälle minu isiklik arvamus.
Aga kui suvalisel Mossel, Volgal või Chevyl näidatakse roostes kapotialust ning öeldakse - näed, originaal on, siis see kindlasti ei ole see.
Mis puutub uunikumiregistrisse, siis minule tundub ,et EV-s selle nõuded on ülioluliselt tugevamad kui Soomes, ning ka tähendus on teistsugune.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.