18-06-2011, 11:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2011, 11:35 AM ja muutjaks oli Maamees.)
Nii.....pean siis Hannesega asja üle rääkima. Saime teineteisest valesti aru või miskit, kuid olen päris kindel teda mainimast sõna "termostaat", asukohaga kuskil kollektori all. Ise veel mõtlesin, et jälle targem, siiani teadsin ainult jahutussüsteemi termostaati.
Ühesõnaga, kütusekulu üle ma kurta ei saa, arvan. Nii vanal autol 15 lirtsu sajale 100% linnasõit peaks suht ok olema, ega seda eriti paremaks ei kanguta. Mure on sellega, et olenemata ilmast käivitades lõugab mootor mingi aeg päris kõrgetel pööretel, olgu väljas kasvõi +30 sooja. Seda siis külma mootori puhul, kui juba sõidetud ja mootor soe, kõik ok.
Kas pean viga otsima siis mujalt kui juhtrõhu regulaatorist?
Ühesõnaga, kütusekulu üle ma kurta ei saa, arvan. Nii vanal autol 15 lirtsu sajale 100% linnasõit peaks suht ok olema, ega seda eriti paremaks ei kanguta. Mure on sellega, et olenemata ilmast käivitades lõugab mootor mingi aeg päris kõrgetel pööretel, olgu väljas kasvõi +30 sooja. Seda siis külma mootori puhul, kui juba sõidetud ja mootor soe, kõik ok.
Kas pean viga otsima siis mujalt kui juhtrõhu regulaatorist?