18-06-2011, 11:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2011, 12:35 PM ja muutjaks oli stihl.)
Ma arvan küll, et aja Hannesega seda asja edasi, paremat meest sa ei leia. Pealegi, on ta on siiamaani vist ainuke bakalaurusega professionaalne tegevmehaanik Eestis.
15 liitrit sellisele loomale linnas on üliöko. Sellepärast ära küll muretse.
Juhtrõhuregulaator regullib kütet; kui külmalt lõugab, siis pigem küllusliku õhu pärast, mida, tõepoolest muudab hoopis mingi termostaadi moodi asi...
Tundub, et Eestis on nende "termostaadi moodi asjade" taastamisel vaakum tekkinud, samamoodi on hädas nendega Jaguari V12 omanikud, kel muud varianti pole kui uus osta...Hindu vaadates Jaguari osa küll tunduvalt odavam kui MB oma...(400€ vs 1200€).
Kuna tegu on nö. konserviga, siis tuleks asi lahti treida, puhastada, lihvida ning pärst uuesti treipingis uue kaanega kinni kaanetada. Täna ei tee seda teenusena minuteada mitte keegi. Ilmselt nõudlus liiga väike.
Seega, ainuke variant hankida võimalikult värske kasutatud asi, leotada, liigutada, suruõhuga puhastada, leotada jne 100x kuni ellu ärkab. Saab täitsa ise hakkama...
15 liitrit sellisele loomale linnas on üliöko. Sellepärast ära küll muretse.
Juhtrõhuregulaator regullib kütet; kui külmalt lõugab, siis pigem küllusliku õhu pärast, mida, tõepoolest muudab hoopis mingi termostaadi moodi asi...
Tundub, et Eestis on nende "termostaadi moodi asjade" taastamisel vaakum tekkinud, samamoodi on hädas nendega Jaguari V12 omanikud, kel muud varianti pole kui uus osta...Hindu vaadates Jaguari osa küll tunduvalt odavam kui MB oma...(400€ vs 1200€).
Kuna tegu on nö. konserviga, siis tuleks asi lahti treida, puhastada, lihvida ning pärst uuesti treipingis uue kaanega kinni kaanetada. Täna ei tee seda teenusena minuteada mitte keegi. Ilmselt nõudlus liiga väike.
Seega, ainuke variant hankida võimalikult värske kasutatud asi, leotada, liigutada, suruõhuga puhastada, leotada jne 100x kuni ellu ärkab. Saab täitsa ise hakkama...
